Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne dla III etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnościąintelektualną w stopniu umiarkowanym gimnazjum
Naprawa Renata, Tanajewska Alicja
Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne
dla III etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnościąintelektualną w stopniu umiarkowanym gimnazjum
Naprawa Renata, Tanajewska Alicja
- Wydawnictwo: Harmonia
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788371342820
- Ilość stron: 94
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne - Naprawa Renata, Tanajewska Alicja
Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i terapeutów uczniów niepełnosprawnych, ale mogą z niej korzystać także rodzice tych dzieci.
Jest to opracowanie mające na celu ułatwić pracę pedagoga przez wskazanie mu treści kształcenia i przewidywanych osiągnięć dziecka w kolejnych klasach. Najważniejsze cechy publikacji to:
? Przejrzystość i czytelność: materiał jest ujęty w tabele, treści kształcenia powtarzają się w każdej klasie odpowiednio poszerzone o kolejne, oczekiwane umiejętności dziecka. Tabele łatwo zestawiać, porównywać i do nich wracać.
? Pomoce do pracy: publikacja zawiera wykaż najważniejszych i najskuteczniejszych metod pracy z dziećmi wraz z ich krótką charakterystyką i wyborem bibliograficznym. Ponadto autorki zebrały ćwiczenia pomocne w osiąganiu celów. Wykaż tych ćwiczeń znajduje się na końcu publikacji. Dzięki czytelnym odnośnikom w tabelach łatwo je odnaleźć w trakcie realizacji programu, można też korzystać z nich w innych sytuacjach, np. w czasie zabawy (większość ćwiczeń opiera się na formie zabawowej).
? Elastyczność: książka nie zawiera gotowych scenariuszy, nie narzuca żadnej z metod, ponieważ praca z dzieckiem niepełnosprawnym pełna jest niespodziewanych sytuacji. Terapeuta, nauczyciel, rodzic powinien tak dobrać metody i formy pracy, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty. Każde dziecko z niepełnosprawnością jest inne, należy więc się do niego dostosować ? to co dobre dla jednego ucznia, drugiego może drażnić i zniechęcić.
? Wstęp skrótowo, lecz treściwie daje ogólny obraz edukacji dzieci upośledzonych ze szczególnym zwróceniem uwagi na ich potrzeby. Pozwala lepiej zrozumieć ucznia i daje podstawy do oceny jego i programu.
Szczegóły: Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne - Naprawa Renata, Tanajewska Alicja
Tytuł: Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne
Podtytuł: dla III etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnościąintelektualną w stopniu umiarkowanym gimnazjum
Autor: Naprawa Renata, Tanajewska Alicja
Wydawnictwo: Harmonia
ISBN: 9788371342820
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 94
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.17 kg
Recenzje: Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne - Naprawa Renata, Tanajewska Alicja
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Naprawa Renata, Tanajewska Alicja (20)
- Program zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej (Harmonia) - Miękka
- Praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (Difin) - Miękka
- Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym Karty pracy (Harmonia) - Kartonowa Foliowana
- Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole Karty pracy (Harmonia) - Kartonowa Foliowana
- Nauka czytania od A do Z metodą sylabową (Harmonia) - Miękka
- Jest już jesień Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (Harmonia) - Kartonowa
- Nadeszła zima Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (Harmonia) - Kartonowa
- Przyszła wiosna Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (Harmonia) - Kartonowa
- Podróż przez pory roku z kartami pracy (Harmonia) - Miękka
- Śladami pór roku. (Harmonia) - Miękka
- Uczę się samodzielności. Część 2: Uspołecznienie (Harmonia) - Miękka
- Uczę się samodzielności. Część 1. Samoobsługa (Harmonia) - miękka
- Program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami (Difin) - miękka
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3 (Difin) - Kartonowa
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1 (Difin) - miękka
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2 (Difin) - Kartonowa
- Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną (Harmonia) - Kartonowa
- Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną (Harmonia) - Kartonowa
- Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną (Harmonia) - Kartonowa
- Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną (Harmonia) - Kartonowa