Marketing miast i regionów Perspektywa produktowa

, ,

Książka

Marketing miast i regionów
Perspektywa produktowa

, ,

Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing miast i regionów - Anna Czaplińska, Igor Kavetskyy, Grażyna Rosa

Marketingowa reorientacja władz lokalnych i regionalnych jest procesem długotrwałym, wymagającym nowego spojrzenia na miejsce i role klientów (interesantów), zmiany priorytetów i warunków zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań, wprowadzenia nowych procedur postępowania i akceptacji nowych form współpracy i partnerstwa. Dlatego też rozpoznanie, jak zachowują się współcześni nabywcy wybranych produktów oferowanych przez miasta, gminy i regiony, jakie cechy produktów są dla nich priorytetowe, jak oceniają działania podmiotów odpowiedzialnych za ofertę podażową w miastach i regionach, czy i ewentualnie jak można oddziaływać na ich zachowania nabywcze w kontekście realizacji idei marketingu terytorialnego, jest najważniejszym założeniem niniejszej pracy.
Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli sfery nauki zainteresowanych problematyką marketingu terytorialnego, a w szczególności omawianych przez autorów produktów terytorialnych – turystycznego, transportowego i kulturalnego, menedżerów zarządzających miastami, aglomeracjami, gminami i województwami oraz organizacjami współpracującymi z jednostkami samorządu terytorialnego, jak również dla studentów, dla których omawiane kwestie są istotne.
Ze wstępu


Szczegóły: Marketing miast i regionów - Anna Czaplińska, Igor Kavetskyy, Grażyna Rosa

Tytuł: Marketing miast i regionów
Podtytuł: Perspektywa produktowa
Autor: Anna Czaplińska, Igor Kavetskyy, Grażyna Rosa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 9788379727315
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 190
Oprawa: Miękka


Recenzje: Marketing miast i regionów - Anna Czaplińska, Igor Kavetskyy, Grażyna Rosa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Anna Czaplińska, Igor Kavetskyy, Grażyna Rosa (1)