Marketing and Business Development 7 + CD
Marketing and Business Development 7 + CD
- Wydawnictwo: Poltext
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788375610345
- Ilość stron: 152
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing and Business Development 7 + CD
Siódmy z ośmiu tomów podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych, obejmuje słownictwo związane głównie z problematyką rozwoju firm, które prowadzą działalność budowlaną i inwestycyjną. Zawiera terminologię dotyczącą analizy rynku, metod i technik marketingu, promocji i sprzedaży realizowanych projektów, a zwłaszcza mieszkań, obiektów biurowych i handlowych, a także zawierania umów wstępnych i właściwych.
Seria ENGLISH FOR CONSTRUCTION MANAGERS AND ENGINEERS wychodzi naprzeciw potrzebom szerokiego grona osób zajmujących się zarządzaniem w obszarach budownictwa, infrastruktury i ochrony środowiska, w tym projektami finansowanymi ze środków Unii Europejskiej. Układ treści podręczników jest dostosowany do problemów pojawiających się w całym cyklu procesu inwestycyjnego ? od przygotowania założeń projektowych, dokumentacji projektowej, przetargów i umów poprzez realizację projektów, kontrolę jakości, analizę kosztów, na odbiorach i rozliczeniach projektów kończąc. Podręczniki zostały opracowane według najnowocześniejszych metodologii nauczania języków obcych, a ich przyswajanie jest wspomagane poprzez odpowiedni układ ćwiczeń i nagrań. Poszczególne tomy uwzględniają praktyczne zagadnienia występujące podczas współpracy z zagranicznymi inwestorami lub przedsiębiorcami, co jest szczególnie istotne w perspektywie wyzwań, jakie czekają nasz kraj do roku 2012
Szczegóły: Marketing and Business Development 7 + CD
Tytuł: Marketing and Business Development 7 + CD
Wydawnictwo: Poltext
Seria: English For Construction Managers And Engineers
ISBN: 9788375610345
Kategoria: Podręczniki
Pomoce szkolne » Język angielski
Przedmiot: Język angielski
Języki: angielski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 152
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg