Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne
Malarewicz Agnieszka
Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne
Malarewicz Agnieszka
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788376017754
- Ilość stron: 560
- Format: 15.1x21.1cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne - Malarewicz Agnieszka
Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę w kontekście prawa USA i wybranych porządków prawnych krajów europejskich.
Szczegóły: Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne - Malarewicz Agnieszka
Tytuł: Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne
Autor: Malarewicz Agnieszka
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: MONOGRAFIE
ISBN: 9788376017754
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 560
Format: 15.1x21.1cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.63 kg