Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne

Książka

Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788376017754
  • Ilość stron: 560
  • Format: 15.1x21.1cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 83,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 83,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne - Malarewicz Agnieszka

Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę w kontekście prawa USA i wybranych porządków prawnych krajów europejskich.


Szczegóły: Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne - Malarewicz Agnieszka

Tytuł: Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne
Autor: Malarewicz Agnieszka
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: MONOGRAFIE
ISBN: 9788376017754
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 560
Format: 15.1x21.1cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.63 kg


Recenzje: Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne - Malarewicz Agnieszka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: