Praktyka zarządzania klubem piłkarskim. Strategia, struktura, tożsamość (wyd. II zmienione)

Książka

Praktyka zarządzania klubem piłkarskim. Strategia, struktura, tożsamość (wyd. II zmienione)

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9788381028226
  • Ilość stron: 354
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 125,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 125,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Praktyka zarządzania klubem piłkarskim. Strategia, struktura, tożsamość (wyd. II zmienione) - Leszek Bohdanowicz

W książce poruszono problemy myślenia strategicznego w nowoczesnych klubach piłkarskich.
Można w niej znaleźć odpowiedzi na pytania:
• Na jakie problemy napotykają właściciele i zarządzający klubami?
• Dlaczego sukces w klubowej piłce jest tak trudny do osiągnięcia?
• W jaki sposób budują swoje strategie te największe kluby piłkarskie, a w jaki mniejsze?
• Jak niektóre elementy strategii wyglądają w Manchesterze United, Realu Madryt, FC Barcelonie, FC Kopenhadze, Vitesse Arnhem, SCR Altach czy FC Vaduz?
• Jak buduje się strategie pionu sportowego? Co odróżnia te strategie w RB Lipsk, Atalancie Bergamo i SIGP Szanghaj? Na czym opiera tę budowę londyński Brentford?
• Na jakich czynnikach sukcesu oparły swoje akademie piłkarskie Ajax Amsterdam, FC Lugano, RC Lens czy Dinamo Zagrzeb?
• Na czym polega wyjątkowość działań w ramach społecznej odpowiedzialności oraz zrównoważonego rozwoju Viktorii Pilzno, Charlton Athletic czy Forest Green Rovers?
• Jakie innowacje technologiczne zastosowały Bayern Monachium oraz Arsenal Londyn, a jakie innowacje społeczne St. Pauli oraz Red Star Paris?

Te i wiele innych zagadnień przedstawiono w książce w przystępnej formie. Dziesiątki przykładów oraz rozszerzone ilustracje. Możliwe do zastosowania również w praktyce polskich klubów. Książka jest kierowana do praktyków, kibiców, studentów kierunków i specjalności zarządzania w sporcie oraz wszystkich, którzy chcieliby poznać najważniejsze aspekty funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich oraz ich strategie rozwoju.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (Polska)
tel: 22 374 90 20
email: redakcja@cedewu.pl


Szczegóły: Praktyka zarządzania klubem piłkarskim. Strategia, struktura, tożsamość (wyd. II zmienione) - Leszek Bohdanowicz

Tytuł: Praktyka zarządzania klubem piłkarskim. Strategia, struktura, tożsamość (wyd. II zmienione)
Autor: Leszek Bohdanowicz
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381028226
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 354
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.567 kg


Recenzje: Praktyka zarządzania klubem piłkarskim. Strategia, struktura, tożsamość (wyd. II zmienione) - Leszek Bohdanowicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×