GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Książka

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9788328916470
  • Ilość stron: 160
  • Format: 14.0 x 20.5 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - Paweł Tkaczyk

Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m. in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami.



"Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Szczegóły: GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - Paweł Tkaczyk

Tytuł: GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Autor: Paweł Tkaczyk
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328916470
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 160
Format: 14.0 x 20.5 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg


Recenzje: GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - Paweł Tkaczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: