Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki Przyczyna, diagnoza, zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki
Przyczyna, diagnoza, zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
- Wydawnictwo: WSiP
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788302065286
- Ilość stron: 312
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki - Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
Niewłaściwe metody nauczania, konflikty rodzinne, brak dojrzałości operacyjnej, będącej niezbędnym warunkiem uczenia się matematyki, zmniejszona odporność emocjonalna, zaburzenia w kształtowaniu systemu własnej wartości - te i inne przyczyny niepowodzeń w nauczaniu matematyki w klasach początkowych są tematem niniejszej publikacji. Autorka obszernie zaprezentowała również koncepcję pracy korekcyjno-wyrównawczej z dziećmi, które mimo czynionych starań nie potrafią uczyć się matematyki.
Szczegóły: Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki - Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
Tytuł: Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki
Podtytuł: Przyczyna, diagnoza, zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
Autor: Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
Wydawnictwo: WSiP
Seria: EDUKACJA MATEMATYCZNA DZIECI
ISBN: 9788302065286
Kategoria: Podręczniki
Szkoła podstawowa » Klasa 1
Szkoła podstawowa » Klasa 2
Szkoła podstawowa » Klasa 3
Podręczniki dla nauczycieli - metodyka » Nauczyciele szkoły podstawowej
Przedmiot: Nauczanie początkowe
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 312
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.56 kg