Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych Teoria i praktyka
Opolski Krzysztof, Dykowska Grazyna, Możdżonek Monika
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Teoria i praktyka
Opolski Krzysztof, Dykowska Grazyna, Możdżonek Monika
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788375561425
- Ilość stron: 244
- Format: 16.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - Opolski Krzysztof, Dykowska Grazyna, Możdżonek Monika
Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej ,, jakość oznacza lepiej ,,słyszeć,, potrzeby pacjentów, lepiej ,,słyszeć,, potrzeby pracowników, jak i lepiej ,,wsłuchiwać się,, w potrzeby rynku. Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyski
Szczegóły: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - Opolski Krzysztof, Dykowska Grazyna, Możdżonek Monika
Tytuł: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Podtytuł: Teoria i praktyka
Autor: Opolski Krzysztof, Dykowska Grazyna, Możdżonek Monika
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375561425
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 244
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg