Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych Teoria i praktyka

, ,

Książka

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Teoria i praktyka

, ,

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788375561425
  • Ilość stron: 244
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 53,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 53,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - Opolski Krzysztof, Dykowska Grazyna, Możdżonek Monika

Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej ,, jakość oznacza lepiej ,,słyszeć,, potrzeby pacjentów, lepiej ,,słyszeć,, potrzeby pracowników, jak i lepiej ,,wsłuchiwać się,, w potrzeby rynku. Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyski


Szczegóły: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - Opolski Krzysztof, Dykowska Grazyna, Możdżonek Monika

Tytuł: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Podtytuł: Teoria i praktyka
Autor: Opolski Krzysztof, Dykowska Grazyna, Możdżonek Monika
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375561425
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 244
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg


Recenzje: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - Opolski Krzysztof, Dykowska Grazyna, Możdżonek Monika

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×