Arkusze obserwacji i treningi rozwojowe dla dzieci
Agnieszka Bala
Arkusze obserwacji i treningi rozwojowe dla dzieci 
                          Agnieszka Bala
- Producent: WiR
- Rok produkcji: 2024
- ISBN: 9788368052282
 
- Ilość stron: 67
- Format: 290x200 mm
- Oprawa: okładka miękka
1 - 3 dni robocze*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Arkusze obserwacji i treningi rozwojowe dla dzieci - Agnieszka Bala
Arkusze obserwacji i treningi rozwojowe to: kompleksowe narzędzia, które umożliwiają wszechstronne i szczegółowe obserwacje niezbędne w procesie diagnostycznym i terapeutycznym; wsparcie w planowaniu indywidualnych programów terapeutycznych dostosowanych do specjalistycznej diagnozy i dokumentacji dziecka; aktualna wiedza o rozwoju i oczekiwanych umiejętnościach dziecka, zaktualizowana zgodnie z najnowszymi badaniami neurobiologicznymi i psychologicznymi; zbiór sprawdzonych pomysłów na aktywności zapewniające trening funkcji poznawczych dziecka. Arkusze i treningi zostały podzielone według: kategorii wiekowej - 3-latek, 4-latek oraz 5-, 6-latek, oczekiwanych sprawności - umiejętności motoryczne, umiejętności wzrokowe, umiejętności słuchowe. Publikacja jest owocem wieloletnich doświadczeń autorki jako wychowawcy przedszkolnego, pedagoga oraz terapeuty logopedy. Powstała z myślą o nauczycielach edukacji przedszkolnej, którzy pragną skutecznie monitorować rozwój dzieci - zarówno tych rozwijających się prawidłowo, jak i tych ze zdiagnozowanymi zaburzeniami rozwojowymi.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo WiR
Nad Potokiem 10
30-830 Kraków (PL)
tel: 126586685
email: [email protected]
Szczegóły: Arkusze obserwacji i treningi rozwojowe dla dzieci - Agnieszka Bala
Tytuł: Arkusze obserwacji i treningi rozwojowe dla dzieci
Autor: Agnieszka Bala
Producent: WiR
ISBN: 9788368052282
Rok produkcji: 2024
Ilość stron: 67
Format: 290x200 mm
Oprawa: okładka miękka
Waga: 0.23 kg
Recenzje: Arkusze obserwacji i treningi rozwojowe dla dzieci - Agnieszka Bala
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Agnieszka Bala (19)
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu. Zeszyt 6. Kategoryzacja tematyczna (Arson) - Miękka
- Stymulacja 5. Analiza i synteza wzrokowa Arson (Arson) - okładka miękka
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu Zeszyt 4 Grafopercepcja (Arson) - Miękka
- Przedszkolak kocha czytać. Czytanie symultaniczne (Edukacyjne) - okładka miękka
- Przedszkolak kocha czytać. Czytanie sekwencyjne (Edukacyjne) - broszurowa
- Ćwiczenia ogólnorozwojowe rozwijające mowę z.1 + układanki (Arson) - pudełko
- DYSLEKSJA 7-8 LAT (WiR) - okładka miękka
- Dysleksja 3-4 lat (WiR) - broszurowa
- Gotowi do startu Sylaby Zeszyt ćwiczeń 3 (Arson) - Miękka
- Przedszkolak kocha czytać. Elementarz (Edukacyjne) - Miękka
- Dysleksja 11-13 lat (WiR) - okładka miękka
- Czarne czy białe Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się (Arson) - Pudełko kartonowe
- Szeregi i relacje Megazestaw 300 elementów (Arson) - Pudełko kartonowe
- Autyzm - blok terapeutyczny (WiR) - okładka miękka
- Dlaczego TAK? Spostrzeganie wzrokowe. Wzory i symbole 2 (Arson) - Miękka
- Autyzm Blok terapeutyczny Percepcja wzrokowa cz.3 (WiR) - okładka twarda
- Autyzm. Blok terapeutyczny. Percepcja słuchowa cz.2 (WiR) - okładka miękka
- Moje dziecko nie czyta. Ćwiczenia do nauki 1 (WiR) - okładka miękka
- Arkusze obserwacji i treningi rozwojowe dla dzieci (WiR) - okładka miękka



 
 
 
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                   
                                  
