Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka
Maria Pietruszka
Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka
Maria Pietruszka
- Producent: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
- Rok produkcji: 2024
- ISBN: 9788374057233
- Ilość stron: 346
Niedostępna
Opis: Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka - Maria Pietruszka
Multimedia są interaktywną kombinacją tekstu, obrazu, dźwięku, wideo i trójwymiarowej grafiki komputerowej. Niemal każda strona internetowa i aplikacja jest multimedialna, choć niekoniecznie korzysta ze wszystkich wymienionych mediów. Aby spełniała swe zadania, powinna być nie tylko dobra merytorycznie, lecz także estetyczna, intuicyjna w obsłudze i sprawna technicznie. Stanowi to wyzwanie dla jej twórców, ponieważ wymaga wiedzy i umiejętności z wielu dziedzin. Książka ta wychodzi naprzeciw tym, którzy chcieliby wyjść poza swoje specjalności informatykę, grafikę, film wideo.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Sterlinga 26
90-212 Łódź (Polska)
tel: 426315908
email: wydawnictwo@ahe.lodz.pl
Szczegóły: Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka - Maria Pietruszka
Tytuł: Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka
Autor: Maria Pietruszka
Producent: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
ISBN: 9788374057233
Rok produkcji: 2024
Ilość stron: 346