Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka

Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 80,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 80,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka - Maria Pietruszka

Multimedia są interaktywną kombinacją tekstu, obrazu, dźwięku, wideo i trójwymiarowej grafiki komputerowej. Niemal każda strona internetowa i aplikacja jest multimedialna, choć niekoniecznie korzysta ze wszystkich wymienionych mediów. Aby spełniała swe zadania, powinna być nie tylko dobra merytorycznie, lecz także estetyczna, intuicyjna w obsłudze i sprawna technicznie. Stanowi to wyzwanie dla jej twórców, ponieważ wymaga wiedzy i umiejętności z wielu dziedzin. Książka ta wychodzi naprzeciw tym, którzy chcieliby wyjść poza swoje specjalności informatykę, grafikę, film wideo.


Kraj produkcji: Polska

Producent:
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Sterlinga 26
90-212 Łódź (Polska)
tel: 426315908
email: wydawnictwo@ahe.lodz.pl


Szczegóły: Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka - Maria Pietruszka

Tytuł: Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka
Autor: Maria Pietruszka
Producent: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
ISBN: 9788374057233
Rok produkcji: 2024
Ilość stron: 346


Recenzje: Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka - Maria Pietruszka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×