Storytelling czy prosta komunikacja?

Książka

Storytelling czy prosta komunikacja?

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9788328907195
  • Ilość stron: 344
  • Format: 14.0 x 20.5 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 67,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 67,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Storytelling czy prosta komunikacja? - Piotr Garlej

Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling.



Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać.



Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji.



Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej.

Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl


Szczegóły: Storytelling czy prosta komunikacja? - Piotr Garlej

Tytuł: Storytelling czy prosta komunikacja?
Autor: Piotr Garlej
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328907195
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 344
Format: 14.0 x 20.5 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Storytelling czy prosta komunikacja? - Piotr Garlej

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Piotr Garlej (1)