Storytelling czy prosta komunikacja?
Piotr Garlej
Storytelling czy prosta komunikacja?
Piotr Garlej
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2024
- ISBN: 9788328907195
- Ilość stron: 344
- Format: 14.0 x 20.5 cm
- Oprawa: Miękka
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Opis: Storytelling czy prosta komunikacja? - Piotr Garlej
Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling.
Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać.
Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji.
Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej.Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl
Szczegóły: Storytelling czy prosta komunikacja? - Piotr Garlej
Tytuł: Storytelling czy prosta komunikacja?
Autor: Piotr Garlej
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328907195
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 344
Format: 14.0 x 20.5 cm
Oprawa: Miękka