Storytelling czy prosta komunikacja?

Książka

Storytelling czy prosta komunikacja?

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9788328907195
  • Ilość stron: 344
  • Format: 14.0 x 20.5 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-09-30)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 67,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 67,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Storytelling czy prosta komunikacja? - Piotr Garlej

Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling.



Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać.



Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji.



Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej.


Szczegóły: Storytelling czy prosta komunikacja? - Piotr Garlej

Tytuł: Storytelling czy prosta komunikacja?
Autor: Piotr Garlej
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328907195
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 344
Format: 14.0 x 20.5 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Storytelling czy prosta komunikacja? - Piotr Garlej

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Piotr Garlej (1)