Nieperfekcjoniści. Strategiczne podejście na niepewne czasy

,

Książka

Nieperfekcjoniści. Strategiczne podejście na niepewne czasy

,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9788382314427
  • Ilość stron: 256
  • Format: 14.1 x 21.5 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nieperfekcjoniści. Strategiczne podejście na niepewne czasy - Robert McLean, Charles Conn

Jak rozwiązywać strategiczne problemy, zarządzać niepewnością i przygotować organizację na zmianę



Problemy stają się coraz bardziej złożone, wieloaspektowe i trudne, a otoczenie – coraz bardziej nieprzewidywalne, czego dowiodła pandemia koronawirusa i zakłócenia w dostawach towarów w wyniku konfliktów w różnych częściach świata. Aby sprostać tym przeciwnościom, organizacje powinny być zwinne i nieperfekcyjne, tolerować niejednoznaczność, brać pod uwagę przeciwieństwa, nieustannie eksperymentować i podejmować ryzyko. Nieperfekcjonizm to strategia w działaniu.



Rob McLean i Charles Conn omawiają sześć stosowanych przez światowych liderów wzajemnie wzmacniających się sposobów myślenia o rozwiązywaniu problemów. Są to:


  • nieograniczona ciekawość wobec każdego elementu problemu

  • postrzeganie świata okiem ważki, czyli z różnych perspektyw

  • dążenie do zachowania zdarzeniowego i ciągłe eksperymentowanie

  • wykorzystanie inteligencji zbiorowej i uznanie, że nie powinno się przeceniać swoich umiejętności

  • stosowanie metody „pokaż i powiedz” ze świadomością, że storytelling wywołuje działanie

  • uwolnienie się od perfekcjonizmu i duża tolerancja wobec wieloznaczności.


Umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów można się nauczyć!



Poznaj możliwości, jakie stwarza liderom akceptacja nieperfekcyjności, wieloznaczności i eksperymentowania. Naucz się, jak rozwiązywać nawet najtrudniejsze i enigmatyczne problemy dzięki podejmowaniu ryzyka i zaakceptowaniu wszechobecnej niepewności. To lektura obowiązkowa dla menedżerów, członków zarządów, przedsiębiorców, założycieli firm oraz liderów organizacji non profit i sektora publicznego, którzy poszukują praktycznych strategii, by sprawniej poruszać się w coraz bardziej wymagającym świecie.



Wciągający zbiór często nowatorskich i znakomitych rad dla liderów biznesu, bazujący na wieloletnim doświadczeniu autorów i zawierający wiele zapadających w pamięć przykładów decyzji oraz ich konsekwencji. Nieperfekcjonizm jest wpływową koncepcją.
- prof. Daniel Kahneman,laureat Nagrody Nobla



Książka McLeana i Conna jest jak powiew świeżego powietrza wśród książek o strategiach biznesowych. Autorzy trafnie uznają umiejętność rozwiązywania problemów za najważniejsze narzędzie w rękach stratega i omawiają sześć różnych sposobów myślenia o trudnych sytuacjach w warunkach niepewności. Jeśli twoja firma zmaga się ze „strategiami” przygotowania budżetu na trzy lata, zapoznaj się z tą książką jak najszybciej. Dzięki niej poznasz skuteczne sposoby radzenia sobie z niepewnością i złożonością.
- prof. Richard Rumelt,autor książek Dobra strategia, zła strategia oraz Sedno strategii



W szybko zmieniającym się świecie zwinne sposoby strategicznego myślenia są ważniejsze niż tradycyjne planowanie, które szybko staje się przestarzałe. W moim odczuciu autorom udało się uchwycić istotę ryzyka i podejmowania decyzji.
- Eric Schmidt,były CEO, Google



Robert McLean – kawaler Orderu Australii, emerytowany dyrektor McKinsey & Company, członek zarządu fundacji The Nature Conservancy w Australii i Azji, dyrektor the Paul Ramsay Foundation, największej australijskiej organizacji dobroczynnej. Były dziekan Australian Graduate School of Management i stypendysta programu Fulbrighta w Graduate School of Business na Uniwersytecie Columbia w Nowym Jorku.



Charles Conn – inwestor, działacz na rzecz ochrony środowiska, przedsiębiorca. Współzałożyciel firmy Monograph Capital, inwestującej w przedsięwzięcia z zakresu nauk przyrodniczych. Były dyrektor generalny the Rhodes Trust na Uniwersytecie Oksfordzkim. Zasiada lub zasiadał w zarządach wielu firm i organizacji non-profit, takich jak Patagonia, the Mandela Rhodes Foundation w Afryce Południowej oraz The Nature Conservancy European Council. Były założyciel i dyrektor generalny Ticketmaster-Citysearch, były partner w McKinsey & Company. Absolwent Uniwersytetu Harvarda, Uniwersytetu Oksfordzkiego i Uniwersytetu Bostońskiego.

 

Sprawdź fragment (PDF 320 KB)


Szczegóły: Nieperfekcjoniści. Strategiczne podejście na niepewne czasy - Robert McLean, Charles Conn

Tytuł: Nieperfekcjoniści. Strategiczne podejście na niepewne czasy
Autor: Robert McLean, Charles Conn
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788382314427
Tytuł oryginału: The Imperfectionists: Strategic Mindsets for Uncertain Times
Tłumacz: Rostocki Marek
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 256
Format: 14.1 x 21.5 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Nieperfekcjoniści. Strategiczne podejście na niepewne czasy - Robert McLean, Charles Conn

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: