Zakupologia Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Lindstrom Martin
Zakupologia
Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Lindstrom Martin
- Wydawnictwo: Znak
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788324011803
- Ilość stron: 208
- Format: 15.5x21.5cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Zakupologia - Lindstrom Martin
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.
Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
Szczegóły: Zakupologia - Lindstrom Martin
Tytuł: Zakupologia
Podtytuł: Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Autor: Lindstrom Martin
Wydawnictwo: Znak
ISBN: 9788324011803
Tytuł oryginału: Buyology. Truth and Lies About Why We Buy
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Zielińska Magdalena
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 208
Format: 15.5x21.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.31 kg