Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka

Książka

Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2024
  • EAN: 9788320825596
  • Ilość stron: 250
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 69,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka - Anna Rychwalska

Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z motywacji i zakresu działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa. Zaproponowany autorski model zależności między kształtowaniem marki pracodawcy a konkurencyjnością na rynku pracy wypełnia zidentyfikowaną lukę poznawczą w zakresie powiązań prowadzonych działań z efektami w postaci oddziaływań na elementy przewagi konkurencyjnej na rynku pracy.
Książka przełamuje bariery dzielące subdyscypliny zarządzania dzięki nawiązaniu do koncepcji, teorii i modeli spotykanych w literaturze krajowej i zagranicznej, odnoszących się zarówno do marki pracodawcy, jak i szerzej – do marki organizacji. Stanowi podstawę do zgłębiania problematyki budowania marki pracodawcy i zarządzania nią. Wychodzi naprzeciw potrzebom praktyki zarządzania, a także dydaktyki akademickiej w zakresie pogłębionej analizy procesu kształtowania marki pracodawcy warunkującej wzrost konkurencyjności na rynku pracy.


Szczegóły: Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka - Anna Rychwalska

Tytuł: Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
Autor: Anna Rychwalska
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320825596
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 250
Oprawa: Miękka


Recenzje: Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka - Anna Rychwalska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×