The Art of Woo Inteligentna perswazja w biznesie
Shell Richard G., Moussa Mario
The Art of Woo Inteligentna perswazja w biznesie
Shell Richard G., Moussa Mario
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 978-83-617-3236-5
- Ilość stron: 304
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Twarda z obwolutą
Niedostępna
Opis: The Art of Woo Inteligentna perswazja w biznesie - Shell Richard G.,Moussa Mario
G. Richard Shell i Mario Moussa wiedzą, na czym polega problem trudnego szefa i jakiego wysiłku wymaga przeforsowanie inicjatywy w hierarchicznej organizacji. Doradzali tysiącom menedżerów i przestudiowali dzieje najsłynniejszych osób posiadających wybitną umiejętność perswazji - od Abrahama Lincolna, Johna D. Rockefellera Jr. o do Andy'ego Grave, Sama Waltona i Bono. Ich czterostopniowy proces zwany "Woo" jest systematyczną, powtarzalną strategią sprzedawania pomysłów. "Woo" to zdolność zyskiwania przychylności ludzi bez przymuszania, przy użyciu jedynie inteligentnej perswazji opartej na wzajemnej zależności. Jest to sekret sukcesu w relacjach z współpracownikami i klientami.
Pokazuje także, jak menedżerowie korzystają z tej strategii do osiągania celów w swojej codziennej pracy.
Shell i Moussa zaczynają podróż od dwóch technik samooceny, które pomogą ci odnaleźć w sobie talent do perswazji. Następnie pokażą, jak zastosować swoje wyjątkowe zdolności w interakcjach z innymi. Twoje "Woo IQ" wynika ze znajomości swoich mocnych stron i korzystania z nich we właściwym czasie z właściwymi ludźmi.
Nieważne, czy jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem, lubisz konkurować czy współpracować, jesteś bardziej intelektualistą czy praktykiem, odkryjesz, że Woo poprawi twoje umiejętności perswazji w każdym obszarze życia. Być może wolałbyś korzystać z książki Sun Tzu The Art Of War (Sztuka Wojenna) aby pokonać swoich wrogów. Jednak jeżeli wolisz przeciągnąć ich na swoją stronę, wybierz The Art Of Woo.
Szczegóły: The Art of Woo Inteligentna perswazja w biznesie - Shell Richard G.,Moussa Mario
Tytuł: The Art of Woo Inteligentna perswazja w biznesie
Autor: Shell Richard G., Moussa Mario
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod paskowy: 9788361732365
ISBN: 978-83-617-3236-5
Tłumacz: Śliwa Anna, Śliwa Leszek
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 304
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.63 kg