Dziennikarstwo wobec nowych mediów Historia, teoria, praktyka

Książka

Dziennikarstwo wobec nowych mediów
Historia, teoria, praktyka

  • Wydawnictwo: Universitas
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788324209491
  • Ilość stron: 448
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Dziennikarstwo wobec nowych mediów - Bauer Zbigniew

Publikacja przedstawia główne kierunki zmian w dziennikarstwie, w pojmowaniu funkcji przekazu dziennikarskiego (i generalnie: medialnych przekazów informacyjnych), a także roli dziennikarza - zmian, które dokonują się z jednej strony pod wpływem tzw. nowych mediów, z drugiej zaś wynikają z faktu, iż komunikaty typu informacyjnego krążą w przestrzeni określanej właściwościami takich mediów.

W coraz większym stopniu media stają się elementem kreacji rzeczywistości, regulowanej warunkami nie tylko rozwoju kultury, ale i gospodarki (konkurencja i komercja) oraz technologii. Miejsce faktów zajmują faktoidy, a opinia publiczna jest fantomem wywoływanym przez sondaże publikowane w mediach. Uświadomienie i analiza tego narastającego problemu jest właśnie tematem tej publikacji.


Szczegóły: Dziennikarstwo wobec nowych mediów - Bauer Zbigniew

Tytuł: Dziennikarstwo wobec nowych mediów
Podtytuł: Historia, teoria, praktyka
Autor: Bauer Zbigniew
Wydawnictwo: Universitas
Seria: DZIENNIKARSTWO I ŚWIAT MEDIÓW
ISBN: 9788324209491
Liczba tomów: 1
Numer tomu: 1
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 448
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.7 kg


Recenzje: Dziennikarstwo wobec nowych mediów - Bauer Zbigniew

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×