Media publiczne w erze posttelewizyjnej

Książka

Media publiczne w erze posttelewizyjnej

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9788381756518
  • Ilość stron: 296
  • Format: 16.5 x 23.5 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 82,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 82,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media publiczne w erze posttelewizyjnej - Stanisław Jędrzejewski

Media posttelewizyjne są wynikiem ewolucji modeli dystrybucji treści – od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej zróżnicowanych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści mają większą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do większej różnorodności i kreatywności.



Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów w dobie przełomowych zmian, głównie technologicznych. W pierwszej i drugiej części autor omawia istotne zjawiska i procesy kształtujące kontekst społeczny, polityczny, a przede wszystkim technologiczny, w jakim rozwijają się obecnie media. Część trzecia została poświęcona badaniom nad korzystaniem z mediów i ich konsumpcją w nowym kontekście kulturowym i technologicznym. Część czwarta i piąta charakteryzuje funkcjonowanie organizacji nadawców publicznych w nowym krajobrazie technologicznym i kulturowym. Autor omówił również kwestie regulacyjne, organizacyjno-prawne, a także mechanizmy finansowania nadawców publicznych. W ostatniej części zarysowuje możliwe scenariusze przyszłości mediów publicznych.



Książka Media publiczne w erze posttelewizyjnej przynosi odpowiedź na pytania:


  • Jakie wyzwania technologiczne i finansowe stoją przed sektorem publicznych mediów?

  • Jak nadawcy publiczni dostosowują się do zmieniających się preferencji i zachowań odbiorców?

  • Jakie są najlepsze praktyki dotyczące finansowania i zarządzania mediami publicznymi, zwłaszcza zmianą technologiczną?

  • Jak media publiczne mogą zapewnić obiektywność, niezależność i różnorodność informacji w erze fake newsów i dezinformacji?

  • Czy i jak mediom publicznym uda się zdobyć i utrzymać zaufanie społeczne?

  • Jak sektor publicznych mediów może wykorzystać nowe technologie do poprawy swojej oferty, pozycji rynkowej i rozszerzenia zasięgu?


Kraj produkcji: PL

Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: zamowienia@mtbiznes.pl


Szczegóły: Media publiczne w erze posttelewizyjnej - Stanisław Jędrzejewski

Tytuł: Media publiczne w erze posttelewizyjnej
Autor: Stanisław Jędrzejewski
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788381756518
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 296
Format: 16.5 x 23.5 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Kraj produkcji: PL


Recenzje: Media publiczne w erze posttelewizyjnej - Stanisław Jędrzejewski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×