Media publiczne w erze posttelewizyjnej

Książka

Media publiczne w erze posttelewizyjnej

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9788381756518
  • Ilość stron: 296
  • Format: 16.5 x 23.5 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Jutro (czwartek 2025-04-17)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 82,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 82,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media publiczne w erze posttelewizyjnej - Stanisław Jędrzejewski

Media posttelewizyjne są wynikiem ewolucji modeli dystrybucji treści – od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej zróżnicowanych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści mają większą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do większej różnorodności i kreatywności.



Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów w dobie przełomowych zmian, głównie technologicznych. W pierwszej i drugiej części autor omawia istotne zjawiska i procesy kształtujące kontekst społeczny, polityczny, a przede wszystkim technologiczny, w jakim rozwijają się obecnie media. Część trzecia została poświęcona badaniom nad korzystaniem z mediów i ich konsumpcją w nowym kontekście kulturowym i technologicznym. Część czwarta i piąta charakteryzuje funkcjonowanie organizacji nadawców publicznych w nowym krajobrazie technologicznym i kulturowym. Autor omówił również kwestie regulacyjne, organizacyjno-prawne, a także mechanizmy finansowania nadawców publicznych. W ostatniej części zarysowuje możliwe scenariusze przyszłości mediów publicznych.



Książka Media publiczne w erze posttelewizyjnej przynosi odpowiedź na pytania:


  • Jakie wyzwania technologiczne i finansowe stoją przed sektorem publicznych mediów?

  • Jak nadawcy publiczni dostosowują się do zmieniających się preferencji i zachowań odbiorców?

  • Jakie są najlepsze praktyki dotyczące finansowania i zarządzania mediami publicznymi, zwłaszcza zmianą technologiczną?

  • Jak media publiczne mogą zapewnić obiektywność, niezależność i różnorodność informacji w erze fake newsów i dezinformacji?

  • Czy i jak mediom publicznym uda się zdobyć i utrzymać zaufanie społeczne?

  • Jak sektor publicznych mediów może wykorzystać nowe technologie do poprawy swojej oferty, pozycji rynkowej i rozszerzenia zasięgu?


Kraj produkcji: PL

Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: zamowienia@mtbiznes.pl


Szczegóły: Media publiczne w erze posttelewizyjnej - Stanisław Jędrzejewski

Tytuł: Media publiczne w erze posttelewizyjnej
Autor: Stanisław Jędrzejewski
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788381756518
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 296
Format: 16.5 x 23.5 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Kraj produkcji: PL


Recenzje: Media publiczne w erze posttelewizyjnej - Stanisław Jędrzejewski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×