Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony
Aleksandra Kalisz, Iwona Loewe, Ewelina Tyc
Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony
Aleksandra Kalisz, Iwona Loewe, Ewelina Tyc
- Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
- Rok produkcji: 2015
- ISBN: 9788380124141
- Ilość stron: 116
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony - Aleksandra Kalisz, Iwona Loewe, Ewelina Tyc
Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie zarówno swoich badań naukowych, jak i doświadczeń zawodowych. Tom adresowany jest zarówno do studentów specjalizacji: dziennikarstwo, komunikacja medialna, komunikacja promocyjna oraz dyskurs publiczny w obrębie studiów humanistycznych, jak i do studentów dziennikarstwa oraz różnych specjalizacji medialnych na Wydziałach Nauk Społecznych oraz Pedagogiczno-Psychologicznych jako doskonałe wzbogacenie wiedzy na temat autopromocji.
Szczegóły: Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony - Aleksandra Kalisz, Iwona Loewe, Ewelina Tyc
Tytuł: Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony
Autor: Aleksandra Kalisz, Iwona Loewe, Ewelina Tyc
Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788380124141
Rok produkcji: 2015
Ilość stron: 116