Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych

Nowość

Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9788381020930
  • Ilość stron: 255
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 80,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 80,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych - Małgorzata Smolska

Dr Małgorzata Smolska – adiunkt w Katedrze Organizacji i Zarządzania w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Licencjonowany trener narzędzi psychometrycznych: ILM72 oraz MTQ48, coach ACSTH, certyfikowany kierownik projektu: PRINCE2 Practicioner, Agile Practicioner, Scrum Master, P3O, MOP. Autorka ponad 30 publikacji naukowych.


Niniejsza książka stanowi kompendium wiedzy na temat kapitału relacyjnego sektora usług szkoleniowych, adresowane zarówno do środowiska akademickiego, jak i szerokiego grona praktyków zarządzania zainteresowanych omawianą tematyką.

„Monografia stanowi próbę kompleksowego ujęcia zagadnień kapitału relacyjnego badanych przedsiębiorstw rynku usług szkoleniowych. Treść tego dzieła w istotny sposób poszerza dostępne dotąd zasoby wiedzy w przedmiotowym obszarze tematycznym, przyczyniając się tym samym do propagowania idei kształtowania kapitału relacyjnego przedsiębiorstw szeroko pojętego sektora usług rozwojowych. Uważam, że książka jest adresowana do szerokiego grona profesjonalnych czytelników. Użyteczna będzie zarówno dla naukowców, doktorantów, studentów, jak i praktyków zarządzania chcących pogłębić omawianą tematykę.
Wobec powyższego, oryginalność i przydatność praktyczna recenzowanego przeze mnie dzieła wydaje się oczywista.” – Dr hab. inż. Joanna Kałkowska, prof. PP, fragment recenzji

„Recenzowana monografia jest wartościową pozycją, która zarówno może stanowić inspirację dla przyszłych badaczy omawianej problematyki, jak i posiada wiele wątków aplikacyjnych, w tym rekomendacji możliwych do wykorzystania w działalności biznesowej.” – Dr hab. Justyna Łapińska, prof. UMK, fragment recenzji


Szczegóły: Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych - Małgorzata Smolska

Tytuł: Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych
Autor: Małgorzata Smolska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381020930
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 255
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych - Małgorzata Smolska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Małgorzata Smolska (1)