Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego

Książka

Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego

  • Wydawnictwo: Infor
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9788382686630
  • Ilość stron: 90
  • Format: 16.5 x 23.5 cm
  • Oprawa: Kartonowa
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 89,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 89,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego - Nelli Artienwicz

Wieloletnia współpraca z klientem wymaga czegoś więcej niż tylko profesjonalnych umiejętności technicznych. Kluczowe znaczenie mają również umiejętności interpersonalne – takie jak komunikacja, asertywność oraz zrozumienie psychologicznych mechanizmów, które wpływają na relacje międzyludzkie.



Poradnik „Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego” uczy nie tylko, jak nawiązywać pierwsze kontakty z klientem, lecz także jak budować i pielęgnować długotrwałe relacje, które przetrwają próby czasu, a ponadto jak w sposób profesjonalny zakończyć współpracę, gdy stanie się to konieczne. Całość została podzielona na cztery rozdziały, a w każdym z nich skoncentrowano się na innym aspekcie relacji biznesowych – począwszy od podstaw, przez strategiczny rozwój, aż po kluczowe kwestie związane z asertywnością i skuteczną komunikacją. Opracowanie zawiera zarówno informacje o charakterze teoretycznym, jak i praktyczne wskazówki, które mogą być bezpośrednio zastosowane w codziennej pracy zawodowej. Jest to kompendium wiedzy, które pozwoli Czytelnikom lepiej zrozumieć mechanizmy rządzące relacjami z klientami oraz wprowadzić skuteczne strategie do działań biznesowych.



Publikacja jest skierowana do właścicieli biur rachunkowych, księgowych, doradców podatkowych oraz wszystkich, którzy w swojej pracy na co dzień mają kontakt z klientami. Przedstawione w niej treści mogą być również pomocne dla osób zarządzających zespołami w branży finansowej, które chcą zwiększyć efektywność swoich działań przez rozwój relacji z klientami.



Dr Nelli Artienwicz – trenerka i badaczka w obszarze rachunkowości behawioralnej, która wprowadziła psychologię do polskiej rachunkowości. Wykładowca akademicki, księgowa, mentorka, autorka książek. Jest certyfikowaną trenerką FRIS®, konsultantką odporności psychicznej MTQPlus®, certyfikowanym coachem kognitywnym, trenerką neuromedytacji oraz facylitatorką medytacji aktywnych Osho®, a przy tym doktorem nauk ekonomicznych. Ma ponad 25-letnie doświadczenie trenerskie, a także w pracy księgowo-podatkowej – zarówno etatowej, jak i B2B.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
INFOR PL S.A.
ul.Burakowska 14
01-066 Warszawa (Polska)
tel: 22 761 30 30
email: bok@infor.pl


Szczegóły: Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego - Nelli Artienwicz

Tytuł: Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego
Autor: Nelli Artienwicz
Wydawnictwo: Infor
ISBN: 9788382686630
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 90
Format: 16.5 x 23.5 cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.142 kg
Redakcja: Infor PL


Recenzje: Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego - Nelli Artienwicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Nelli Artienwicz (1)