The Consumer Behaviour Book Exploring the reasons why emotions are so important in decision-making

Książka

The Consumer Behaviour Book
Exploring the reasons why emotions are so important in decision-making

  • Wydawnictwo: LID Publishing
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9781915951205
  • Ilość stron: 152
  • Format: 12.0x18.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 53,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 53,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: The Consumer Behaviour Book - Anthony Tasgal

Neoclassical economics assumes that most people have well-defined preferences and make well-informed, self-interested decisions based on those preferences. But in the real world, this is often not the case. This book combines elements of economics and psychology to help you understand how and why consumers behave the way they really do.

Using behavioural economics as the foundation, the author explains the anomalies in consumer choices and what really influences human behaviour, preferences and decision-making. Often the case, emotional as well as economic factors play a vital role in consumer behaviour. Therefore, behavioural economics can be an important aid to business and marketing strategies by understanding how consumer decisions can be influenced.


Szczegóły: The Consumer Behaviour Book - Anthony Tasgal

Tytuł: The Consumer Behaviour Book
Podtytuł: Exploring the reasons why emotions are so important in decision-making
Autor: Anthony Tasgal
Wydawnictwo: LID Publishing
ISBN: 9781915951205
Języki: angielski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 152
Format: 12.0x18.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.16 kg


Recenzje: The Consumer Behaviour Book - Anthony Tasgal

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Anthony Tasgal (1)