Autoewaluacja w procesie uczenia się i nauczania języków obcych Zastosowanie Europejskiego portfolio językowego w kształceniu nauczycieli
Jaworska Mariola
Autoewaluacja w procesie uczenia się i nauczania języków obcych
Zastosowanie Europejskiego portfolio językowego w kształceniu nauczycieli
Jaworska Mariola
- Wydawnictwo: Atut
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 978-83-7432-498-4
- Ilość stron: 338
- Format: 13.5x20.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Autoewaluacja w procesie uczenia się i nauczania języków obcych - Jaworska Mariola
Niniejsza rozprawa ma na celu przybliżenie zarysowanej tu problematyki z punktu widzenia teorii nauczania i uczenia się języków obcych, a zasadniczy problem badawczy stanowi stosowanie narzędzi dydaktycznych (Europejskie portfolio językowe) umożliwiających studentom rozwijanie ich umiejętności autoewaluacji. Rozważania na ten temat prowadzone są przez analizę dotychczasowych ustaleń w tym względzie (propozycje teoretyczne ? zawarte w rozdziale pierwszym, drugim i trzecim) oraz poprzez część badawczą zaprezentowaną w rozdziale czwartym.
Szczegóły: Autoewaluacja w procesie uczenia się i nauczania języków obcych - Jaworska Mariola
Tytuł: Autoewaluacja w procesie uczenia się i nauczania języków obcych
Podtytuł: Zastosowanie Europejskiego portfolio językowego w kształceniu nauczycieli
Autor: Jaworska Mariola
Wydawnictwo: Atut
Kod paskowy: 9788374324984
ISBN: 978-83-7432-498-4
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 338
Format: 13.5x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg