Wokół tematyki zarządzania mediami (i nie tylko) Księga jubileuszowa Profesora Bogusława Nierenberga z okazji 70-lecia urodzin i 45-lecia pracy
Wokół tematyki zarządzania mediami (i nie tylko)
Księga jubileuszowa Profesora Bogusława Nierenberga z okazji 70-lecia urodzin i 45-lecia pracy
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2024
- ISBN: 9788323354031
- Ilość stron: 432
- Format: 15.8x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Wokół tematyki zarządzania mediami (i nie tylko)
Księga dedykowana Profesorowi Bogusławowi Nierenbergowi w sposób wielowymiarowy ukazuje Jego działalność, a zwłaszcza wkład w rozwój nauk o zarządzaniu i nauk o komunikacji społecznej i mediach. Monografia składa się z 29 tekstów przygotowanych przez uczniów, współpracowników, przyjaciół, partnerów naukowych, działaczy społecznych oraz przedstawicieli administracji publicznej i biznesu. Autorzy odnoszą się do dorobku naukowego Jubilata, a także Jego działalności dziennikarskiej i organizacyjnej zarówno w mediach publicznych, jak i na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Opolskim. „Profesor Nierenberg dysponuje ogromną wiedzą człowieka zarządzającego mediami i znakomitym warsztatem badawczym, oferuje polskiej nauce unikatowe i oryginalne modele definiujące współczesne problemy medioznawcze. Refleksje naukowe zawarte w Jego pracach wzbogacają naszą wiedzę i rozumienie świata uwikłanego w skomplikowane społecznie i technologicznie media”. Z recenzji dr hab. Krystyny Doktorowicz, prof. UŚ „Publikacja pokazuje, jak wybitną osobowością jest Profesor Nierenberg, jak efektywnie połączył wiele kwestii w swoim życiu. Praktyka dziennikarska, zarządzanie mediami przez wiele lat, a następnie błyskotliwe przejście do świata nauki i trwałe wpisanie się w niego, działania prospołeczne, wybitna działalność dydaktyczna i organizacyjna oraz kwalifikacje mentoringowe sprawiają, że księgę czyta się z podziwem i wzruszeniem. Profesor jest nie tylko wybitnym naukowcem, ekspertem z zarządzania mediami, redaktorem, świetnym menedżerem, ale przede wszystkim bardzo dobrym człowiekiem”. Z recenzji dr hab. Lidii Pokrzyckiej, prof. UMCS
Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Szczegóły: Wokół tematyki zarządzania mediami (i nie tylko)
Tytuł: Wokół tematyki zarządzania mediami (i nie tylko)
Podtytuł: Księga jubileuszowa Profesora Bogusława Nierenberga z okazji 70-lecia urodzin i 45-lecia pracy
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323354031
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 432
Format: 15.8x23.5cm
Oprawa: Miękka
Redakcja: Barańska Marzena