Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

Książka

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 978-83-289-1782-8
  • Ilość stron: 384
  • Format: 16.0 x 23.5 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko - Jarek Szczepański

Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy



To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, korporacyjny menedżer wysokiego szczebla, nieustannie się doszkalał, a potem doradzał w tym zakresie swoim klientom. Wreszcie doszedł do wniosku, że wbrew pozorom marketing to prosta sprawa. By go praktykować z dobrym skutkiem, wystarczy zrozumieć, czym jest i na jakich mechanizmach bazuje.



To, co jest naprawdę trudne, to dokonywanie właściwych wyborów. Tej sztuce Jarek Szczepański radzi poświęcić czas. A brand marketing? A zrozumienie zasad rządzących rynkiem? Kwestie związane z innowacjami i rynkową strategią marki? A skuteczność w działaniu ― czy to jako producenta, czy to jako detalisty? Te wszystkie zagadnienia przybliży Ci Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Trzecie wydanie bestsellera zostało poszerzone o rozdział w całości poświęcony formatom detalicznym, czyli różnym sposobom handlowania.


Szczegóły: Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko - Jarek Szczepański

Tytuł: Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
Autor: Jarek Szczepański
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328917828
ISBN: 978-83-289-1782-8
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 384
Format: 16.0 x 23.5 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko - Jarek Szczepański

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: