Merchandising w małych i dużych firmach handlowych Teoria i praktyka

Książka

Merchandising w małych i dużych firmach handlowych
Teoria i praktyka

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788374836791
  • Ilość stron: 294
  • Format: 15.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Merchandising w małych i dużych firmach handlowych - Witek Lucyna

Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych.
Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży.

Autorka odpowiada między innymi na pytania:
* jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży
* jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów
* jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową
* jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt
* jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu

Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.


Szczegóły: Merchandising w małych i dużych firmach handlowych - Witek Lucyna

Tytuł: Merchandising w małych i dużych firmach handlowych
Podtytuł: Teoria i praktyka
Autor: Witek Lucyna
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: VADEMECUM MENEDŻERA
ISBN: 9788374836791
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 294
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg


Recenzje: Merchandising w małych i dużych firmach handlowych - Witek Lucyna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×