Marketing

Książka

Marketing

  • Wydawnictwo: Rebis
  • Rok wydania: 2025
  • ISBN: 9788383382289
  • Ilość stron: 672
  • Format: 27.6 x 21.6 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 179,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 179,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing - Philip Kotler

Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.


Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzyli Keller i Chernev, od blisko 60 lat jest biblią menedżerów. Podstawą tego wydania jest szesnasta edycja amerykańska z roku 2022.


Postępująca globalizacja, coraz większa rola społecznej odpowiedzialności biznesu, postępy w technologii, handlu elektronicznym i komunikacji cyfrowej, coraz większy wpływ mediów społecznościowych i powszechne zastosowanie analityki danych, automatyzacji marketingu i sztucznej inteligencji zmieniły zasady gry w wielu branżach i otworzyły drzwi nowym modelom biznesu. W odpowiedzi na te zmiany niniejsze wydanie Marketingu gruntownie przeprojektowano, aby dać menedżerom narzędzia niezbędne do odnoszenia sukcesów w nowym otoczeniu rynkowym.


Nadrzędnym celem zmian, jakich dokonano na potrzeby tego wydania Marketingu, było stworzenie kompleksowego, aktualnego i angażującego podręcznika do marketingu, który opisuje i tłumaczy następujące funkcje, które składają się na nowoczesne zarządzanie marketingowe w XXI w.: tworzenie strategicznego planu marketingowego; rozumienie rynku i pozyskiwanie analiz rynkowych; tworzenie zwycięskich strategii marketingowych; projektowanie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla rynku; zarządzanie rozwojem w sposób społecznie odpowiedzialny.


Jak zawsze Marketing wyróżniają umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia, a do tego diagramy, tabele i wykresy, które doskonale uzupełniają omawiane treści.


Kraj produkcji: PL

Producent:
Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o.
ul. Żmigrodzka 41/49
60-171 Poznań (PL)
tel: 61 867 81 40
email: [email protected]


Szczegóły: Marketing - Philip Kotler

Tytuł: Marketing
Autor: Philip Kotler
Wydawnictwo: Rebis
Seria: Poradniki i podręczniki biznesowe
ISBN: 9788383382289
Tytuł oryginału: Marketing Management 16th edition
Tłumacz: Marek Zawiślak, Jacek Środa
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 672
Format: 27.6 x 21.6 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Kraj produkcji: PL


Recenzje: Marketing - Philip Kotler

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×