Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, ma
Krzysztof Marzec
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, ma
Krzysztof Marzec
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2025
- ISBN: 978-83-8322-187-8
- Ilość stron: 384
- Format: 16,8 x 23,7 cm
- Oprawa: okładka miękka
Jutro (środa 2025-10-22)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, ma - Krzysztof Marzec
Wszystko, co musisz wiedzieć o narzędziach reklamowych Google
Żadna z gałęzi marketingu nie rozwija się i nie zmienia dziś równie dynamicznie, jak działania reklamowe prowadzone w internecie. Szczególnie mocną pozycję ma w tym świecie Google, który dostarcza marketerom cały pakiet narzędzi przeznaczonych do pozycjonowania, ustawiania reklam w wyszukiwarkach i na stronach, a także analizowania skuteczności własnych działań i zachowań klientów.
Opanowanie narzędzi marketingowych, które oferuje Google, to warunek skutecznego promowania marki, jej produktów i usług w sieci. W osiągnięciu tego celu pomoże Ci ten podręcznik. Wprowadzi Cię on krok po kroku w świat SEO i SEM, wskaże, jak działać w Google Ads i Google Analytics 4, dostarczy niezbędnej teorii, podsunie dobre praktyki, a także listę konkretnych zadań do realizacji. Pokaże też przykłady i antyprzykłady ... do naśladowania i do unikania ... co pozwoli Ci lepiej poznać praktyczne zastosowanie opisywanych strategii i narzędzi. Dodatkowo pozycja zawiera ponad 150 minut dodatkowych materiałów wideo. Słowem, znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz, by skutecznie korzystać z marketingowych narzędzi Google.
Drugie wydanie podręcznika zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące współpracy z agencjami, studia przypadku i tematy przydatne dla osób, które chciałyby rozpocząć karierę w branży na stanowisku SEM specialist.
Kraj produkcji:
Producent:
Sprawdź fragment (PDF 2311 KB)
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (PL)
tel: (32) 230-98-63
email: [email protected]
Szczegóły: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, ma - Krzysztof Marzec
Tytuł: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, ma
Autor: Krzysztof Marzec
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788383221878
ISBN: 978-83-8322-187-8
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 384
Format: 16,8 x 23,7 cm
Oprawa: okładka miękka
Waga: 0.64 kg
Recenzje: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, ma - Krzysztof Marzec
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Krzysztof Marzec (9)
- Jak napisać scenariusz filmowy (Wojciech Marzec) - Miękka
- Światło w filmie (Wojciech Marzec) - Miękka
- Zbigniew Kaczmarek. Tom 2. Mecz (Media Rodzina) - etui
- Fasolki - 30 lat, 30 przebojów CD (Tere Fere) - plastikowa
- W imieniu Polski Walczącej z.3 Akcja pod Arsenałem (IPN) - miękka
- AdWords i Analytics (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Fasolki - na lato (Inwestycje) - pudełko
- SEObook. Praktyczne aspekty pozycjonowania (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, ma (Onepress) - okładka miękka