Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, ma
Krzysztof Marzec .
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, ma
Krzysztof Marzec .
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2025
- ISBN: 978-83-8322-187-8
Przedsprzedaż - wysyłka po 2025-02-18*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, ma - Krzysztof Marzec .
Wszystko, co musisz wiedzieć o narzędziach reklamowych Google
Żadna z gałęzi marketingu nie rozwija się i nie zmienia dziś równie dynamicznie, jak działania reklamowe prowadzone w internecie. Szczególnie mocną pozycję ma w tym świecie Google, który dostarcza marketerom cały pakiet narzędzi przeznaczonych do pozycjonowania, ustawiania reklam w wyszukiwarkach i na stronach, a także analizowania skuteczności własnych działań i zachowań klientów.
Opanowanie narzędzi marketingowych, które oferuje Google, to warunek skutecznego promowania marki, jej produktów i usług w sieci. W osiągnięciu tego celu pomoże Ci ten podręcznik. Wprowadzi Cię on krok po kroku w świat SEO i SEM, wskaże, jak działać w Google Ads i Google Analytics 4, dostarczy niezbędnej teorii, podsunie dobre praktyki, a także listę konkretnych zadań do realizacji. Pokaże też przykłady i antyprzykłady ... do naśladowania i do unikania ... co pozwoli Ci lepiej poznać praktyczne zastosowanie opisywanych strategii i narzędzi. Dodatkowo pozycja zawiera ponad 150 minut dodatkowych materiałów wideo. Słowem, znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz, by skutecznie korzystać z marketingowych narzędzi Google.
Drugie wydanie podręcznika zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące współpracy z agencjami, studia przypadku i tematy przydatne dla osób, które chciałyby rozpocząć karierę w branży na stanowisku SEM specialist.
Szczegóły: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, ma - Krzysztof Marzec .
Tytuł: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, ma
Autor: Krzysztof Marzec .
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788383221878
ISBN: 978-83-8322-187-8
Rok wydania: 2025
Recenzje: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, ma - Krzysztof Marzec .
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Krzysztof Marzec . (8)
- Jak napisać scenariusz filmowy (Wojciech Marzec) - Miękka
- Światło w filmie (Wojciech Marzec) - Miękka
- Zbigniew Kaczmarek. Tom 2. Mecz (Media Rodzina) - Pudełko
- AdWords i Analytics (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Fasolki - na lato (Inwestycje) - pudełko
- Wielkie Jeziora Mazurskie. Przewodnik Żeglarski (Nautica) - zintegrowana
- SEObook. Praktyczne aspekty pozycjonowania (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, ma (Onepress) -