Politrozrywka i popperswazja Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku

Politrozrywka i popperswazja
Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku

  • Producent: WAiP
  • Rok produkcji: 2009
  • ISBN: 978-83-7644-002-6
  • Ilość stron: 575
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 41,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 41,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Politrozrywka i popperswazja - Olczyk Tomasz

Analiza socjologiczna telewizyjnej reklamy politycznej w Polsce na podstawie reklam z trzech istotnie różniących się kampanii wyborczych: wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku, wyborów do Sejmu i Senatu w 2005 oraz wyborów prezydenckich z tego samego roku, a także wyborów parlamentarnych z 2007. Autor posiłkował się także reklamami amerykańskimi (głównie z kampanii prezydenckich 2000 i 2004 roku) i zachodnioeuropejskimi (przede wszystkim brytyjskimi z maja 2005 roku)


Szczegóły: Politrozrywka i popperswazja - Olczyk Tomasz

Tytuł: Politrozrywka i popperswazja
Podtytuł: Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku
Autor: Olczyk Tomasz
Producent: WAiP
Seria: POPKULTURA I MEDIA
Kod paskowy: 9788376440026
ISBN: 978-83-7644-002-6
Rok produkcji: 2009
Ilość stron: 575
Oprawa: Miękka


Recenzje: Politrozrywka i popperswazja - Olczyk Tomasz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×