Politrozrywka i popperswazja Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku
Olczyk Tomasz
Politrozrywka i popperswazja
Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku
Olczyk Tomasz
- Producent: WAiP
- Rok produkcji: 2009
- ISBN: 978-83-7644-002-6
- Ilość stron: 575
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Politrozrywka i popperswazja - Olczyk Tomasz
Analiza socjologiczna telewizyjnej reklamy politycznej w Polsce na podstawie reklam z trzech istotnie różniących się kampanii wyborczych: wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku, wyborów do Sejmu i Senatu w 2005 oraz wyborów prezydenckich z tego samego roku, a także wyborów parlamentarnych z 2007. Autor posiłkował się także reklamami amerykańskimi (głównie z kampanii prezydenckich 2000 i 2004 roku) i zachodnioeuropejskimi (przede wszystkim brytyjskimi z maja 2005 roku)
Szczegóły: Politrozrywka i popperswazja - Olczyk Tomasz
Tytuł: Politrozrywka i popperswazja
Podtytuł: Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku
Autor: Olczyk Tomasz
Producent: WAiP
Seria: POPKULTURA I MEDIA
Kod paskowy: 9788376440026
ISBN: 978-83-7644-002-6
Rok produkcji: 2009
Ilość stron: 575
Oprawa: Miękka