Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku

Książka

Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2025
  • ISBN: 9788383902326
  • Ilość stron: 252
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2025-02-24)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 189,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 189,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku - Piotr Ślęzak

W publikacji autor wyjaśnia, jak legalnie korzystać z fotografii i wizerunku, by nie narazić się na odpowiedzialność cywilną lub karną.



Z opracowania dowiesz się
:


  • jak prawidłowo odebrać zgodę na wykorzystanie zdjęcia i wizerunku,

  • kiedy fotografia i wizerunek nie są chronione prawem autorskim,

  • czy można wykorzystać fotografię będącą dziełem osieroconym,

  • kiedy nie jest potrzebna zgoda na rozpowszechnienie wizerunku,

  • czym jest „kradzież” wizerunku za pomocą sztucznej inteligencji.


Ważnym uzupełnieniem publikacji są wzory pism, które czytelnik może wykorzystać we własnej działalności, w tym wzór umowy o stworzenie fotografii oraz umowy o zamieszczenie zdjęcia w internecie (na przykładzie portalu internetowego zamieszczającego fotografie).



Książka jest przeznaczona dla osób korzystających z fotografii i wizerunku w działalności gospodarczej i zawodowej, a zwłaszcza dla pracowników wydawnictw, agencji reklamowych, dziennikarzy, organizatorów imprez kulturalnych, fotografów. Zainteresuje również adwokatów i radców prawnych zajmujących się tą dziedziną. Jako pomoc dydaktyczna może służyć także studentom prawa oraz kierunków artystycznych.

Kraj produkcji: PL

Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: PL-zarzad@wolterskluwer.com


Szczegóły: Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku - Piotr Ślęzak

Tytuł: Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku
Autor: Piotr Ślęzak
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Prawo w praktyce
ISBN: 9788383902326
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 252
Oprawa: Miękka
Kraj produkcji: PL


Recenzje: Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku - Piotr Ślęzak

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×