Czemu jeszcze na to nie wpadłeś Idealne dostrojenie do potrzeb klientów
Craig Stull, Myers Phil, David Meerman
Czemu jeszcze na to nie wpadłeś
Idealne dostrojenie do potrzeb klientów
Craig Stull, Myers Phil, David Meerman
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788361732686
- Ilość stron: 228
- Format: 14.0x22.0cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Czemu jeszcze na to nie wpadłeś - Craig Stull, Myers Phil, David Meerman
Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku
Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmy niedostrojone popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania chcieliby zapłacić. Natomiast dostrojone organizacje reprezentują diametralnie różne podejście. Obejmują rynek szerszym spojrzeniem i zwracają baczną uwagę na to, co ich nabywcy cenią najbardziej, tworząc przełomowe oferty nazywane Rezonatorami. Rezonatory oferują wartość, która jest natychmiast dostrzegana. Dlatego zachowują się tak, jakby same się sprzedawały.
Książka Czemu jeszcze na to nie wpadłeś Pokazuje sześć prostych, ale brzemiennych w skutki, kroków w tworzeniu produktów, usług lub idei, które od samego początku wywołują rezonans.
Odkryj szanse, których nie widzą inni
Zyskaj trwała przewagę konkurencyjną
Coś, co naprawdę zmienia rzeczywistość
Stwórz głębokie więzy ze swoim rynkiem
O AUTORACH
Craig Stull jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy Pragmatic Marketing oraz autorem branżowego standardu Schemat Pragmatycznego Marketingu.
Phil Myers jest prezesem Pragmatic Marketing. Poprowadził do sukcesu trzy nowo powstałe firmy z branży technologii, kierował dwiema ofertami publicznymi na rynku pierwotnym i stworzył siedem przebojowych produktów.
David Meerman Scott jest autorem książki the New Rules of Marketing and PR wydenej przez wydawnictwo Wiley, często wygłasza wykłady inauguracyjne podczas różnych imprez oraz prowadzi seminaria dla firmy Pragmatic Marketing.
OPINIE
Gdy firmy myślą, że wiedzą, czego potrzebują ich klienci, finał jest zazwyczaj opłakany. Książka Czemu jeszcze na to nie wpadłeśpokazuje krok po kroku, jak tworzyć wyjątkowe produkty lub usługi w obszarach, których nie doceniają organizacje o ugruntowanej pozycji.
- Rob MacGovern, Założyciel CareerBulider.com Prezes i Dyrektor generalny Jobfox.com
To jedyne w swoim rodzaju i świeże podejście do tego, jak dziś robi się fortunę.
- Rick Page, autor największego bestsellera Hope Is Not a Strategy
Najważniejszą rzeczą, jaką ma do zrobienia dyrektor generalny jest zapewnienie, by jego firma pozostała dostrojona. To nieustające wyzwania wobec ludzi, kultury, strategii, realizacji, ale ten, kto chce zaznaczyć swoja obecność musi nieustannie tworzyć produkty i usługi, które pokocha rynek.
- Steve Bennett, emerytowany Dyrektor Generalny Intuit
Książka Czemu jeszcze na to nie wpadłeśto bezpośrednie i zdroworozsądkowe podejście do budowania więzów z rynkiem. Autorzy Stull, Myers i Scott we wspaniały sposób przypomnieli nam to, co : wie już wiele znanych gwiazd i ich współpracowników: Dowiedz się, co podoba się twoim fanom, a potem znajdź sposób, by im to dostarczyć.
- Jody Nachtingal, Dyrektor Personalny w Arcadia Group Management i Co-President marki fonograficznej Kissing Booth Music
Szczegóły: Czemu jeszcze na to nie wpadłeś - Craig Stull, Myers Phil, David Meerman
Tytuł: Czemu jeszcze na to nie wpadłeś
Podtytuł: Idealne dostrojenie do potrzeb klientów
Autor: Craig Stull, Myers Phil, David Meerman
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361732686
Tytuł oryginału: Tuned in
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Doroba Anita
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 228
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.27 kg