Czemu jeszcze na to nie wpadłeś Idealne dostrojenie do potrzeb klientów

, ,

Książka

Czemu jeszcze na to nie wpadłeś
Idealne dostrojenie do potrzeb klientów

, ,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788361732686
  • Ilość stron: 228
  • Format: 14.0x22.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Czemu jeszcze na to nie wpadłeś - Craig Stull, Myers Phil, David Meerman

Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku



Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmy niedostrojone popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania chcieliby zapłacić. Natomiast dostrojone organizacje reprezentują diametralnie różne podejście. Obejmują rynek szerszym spojrzeniem i zwracają baczną uwagę na to, co ich nabywcy cenią najbardziej, tworząc przełomowe oferty nazywane Rezonatorami. Rezonatory oferują wartość, która jest natychmiast dostrzegana. Dlatego zachowują się tak, jakby same się sprzedawały.

Książka Czemu jeszcze na to nie wpadłeś Pokazuje sześć prostych, ale brzemiennych w skutki, kroków w tworzeniu produktów, usług lub idei, które od samego początku wywołują rezonans.



Odkryj szanse, których nie widzą inni

Zyskaj trwała przewagę konkurencyjną

Coś, co naprawdę zmienia rzeczywistość

Stwórz głębokie więzy ze swoim rynkiem



O AUTORACH

Craig Stull jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy Pragmatic Marketing oraz autorem branżowego standardu Schemat Pragmatycznego Marketingu.



Phil Myers jest prezesem Pragmatic Marketing. Poprowadził do sukcesu trzy nowo powstałe firmy z branży technologii, kierował dwiema ofertami publicznymi na rynku pierwotnym i stworzył siedem przebojowych produktów.



David Meerman Scott jest autorem książki the New Rules of Marketing and PR wydenej przez wydawnictwo Wiley, często wygłasza wykłady inauguracyjne podczas różnych imprez oraz prowadzi seminaria dla firmy Pragmatic Marketing.



OPINIE

Gdy firmy myślą, że wiedzą, czego potrzebują ich klienci, finał jest zazwyczaj opłakany. Książka Czemu jeszcze na to nie wpadłeśpokazuje krok po kroku, jak tworzyć wyjątkowe produkty lub usługi w obszarach, których nie doceniają organizacje o ugruntowanej pozycji.

- Rob MacGovern, Założyciel CareerBulider.com Prezes i Dyrektor generalny Jobfox.com



To jedyne w swoim rodzaju i świeże podejście do tego, jak dziś robi się fortunę.

- Rick Page, autor największego bestsellera Hope Is Not a Strategy



Najważniejszą rzeczą, jaką ma do zrobienia dyrektor generalny jest zapewnienie, by jego firma pozostała dostrojona. To nieustające wyzwania wobec ludzi, kultury, strategii, realizacji, ale ten, kto chce zaznaczyć swoja obecność musi nieustannie tworzyć produkty i usługi, które pokocha rynek.

- Steve Bennett, emerytowany Dyrektor Generalny Intuit



Książka Czemu jeszcze na to nie wpadłeśto bezpośrednie i zdroworozsądkowe podejście do budowania więzów z rynkiem. Autorzy Stull, Myers i Scott we wspaniały sposób przypomnieli nam to, co : wie już wiele znanych gwiazd i ich współpracowników: Dowiedz się, co podoba się twoim fanom, a potem znajdź sposób, by im to dostarczyć.

- Jody Nachtingal, Dyrektor Personalny w Arcadia Group Management i Co-President marki fonograficznej Kissing Booth Music


Szczegóły: Czemu jeszcze na to nie wpadłeś - Craig Stull, Myers Phil, David Meerman

Tytuł: Czemu jeszcze na to nie wpadłeś
Podtytuł: Idealne dostrojenie do potrzeb klientów
Autor: Craig Stull, Myers Phil, David Meerman
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361732686
Tytuł oryginału: Tuned in
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Doroba Anita
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 228
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.27 kg


Recenzje: Czemu jeszcze na to nie wpadłeś - Craig Stull, Myers Phil, David Meerman

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×