Deszcz zamówień Jak przyciągnąć klientów bez względu na branżę

Książka

Deszcz zamówień
Jak przyciągnąć klientów bez względu na branżę

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788361732563
  • Ilość stron: 480
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Deszcz zamówień - Harding Ford

SPRZEDAWAJ JAK ZAWODOWIEC!

W najnowszym wydaniu swojej klasycznej już książki, Deszcz zamówień, Ford Harding pokazuje krok po kroku, jak możesz prawdziwym asem w sprzedaży usług twojej firmy nawet jeśli nigdy w życiu nie zajmowałeś się sprzedażą żadnych produktów. Ten przejrzysty, pełen łatwych do zastosowania strategii i wskazówek podręcznik podpowiada ci, jak:

Pisać artykuły do pism branżowych

Odbywać wizyty akwizycyjne i dzwonić w ciemno jak zawodowy sprzedawca

Prowadzić networking, by zbudować trwałą bazę klientów

Opracować skuteczną strategię sprzedaży

Dzięki tej książce opanujesz umiejętności z zakresu marketingu i sprzedaży, potrzebne, by przetrwać i świetnie prosperować transakcja po transakcji.

Profesjonalistę, który znakomicie radzi sobie ze zdobywaniem nowych zleceń i klientów, uważa się za więcej niż tylko sprzedawcę. Jego specjalne zdolności mają wpływ na styl życia firmy, tego małego społeczeństwa, którego jest on częścią. Rainmaker - ten, który sprowadza do firmy deszcz zamówień i pozwala jej kwitnąć - to trafny tytuł dla osoby wnoszącej tak istotny wkład.

Jeśli rozwiniesz odpowiednie umiejętności; jeśli potrafisz zrozumieć, że marketing to gra liczbowa, w której trzeba zaliczyć wiele drobnych porażek, żeby później wygrać; jeśli umiesz narzucić sobie dyscyplinę potrzebną do utrzymania się na rynku; jeśli potrafisz dopingować siebie aż do osiągnięcia sukcesu - to ty także możesz zostać rainmakerem.



O AUTORZE

Ford Harding jest prezesem firmy Harding & Company, która zajmuje się szkoleniem profesjonalistów w zdobywaniu nowych klientów. Jego książki to lektura obowiązkowa niezbędna do uzyskania certyfikatu Society for Marketing Professional Services. Publikował m. in. w Harvard Business Review i Wall Street Journal. Mieszka w Maplewood, w stanie New Jersey.



OPINIE

Koncepcje Forda Hardinga są innowacyjne, a jednocześnie niezwykle pragmatyczne i wykonalne. Przedstawia bardzo przejrzystą formułę przyciągania nowych klientów. Ta książka to ważne źródło informacji dla każdego profesjonalisty, który chce rozwinąć swoje w tym zakresie umiejętności.

David Nadler, wiceprezes Marsh & McLennan Companies


Szczegóły: Deszcz zamówień - Harding Ford

Tytuł: Deszcz zamówień
Podtytuł: Jak przyciągnąć klientów bez względu na branżę
Autor: Harding Ford
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361732563
Tytuł oryginału: Rain Making: Attract New Clients No Matter What Your Field
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sobolewska Agnieszka
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 480
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.87 kg


Recenzje: Deszcz zamówień - Harding Ford

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: