Deszcz zamówień Jak przyciągnąć klientów bez względu na branżę
Harding Ford
Deszcz zamówień
Jak przyciągnąć klientów bez względu na branżę
Harding Ford
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788361732563
- Ilość stron: 480
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Twarda z obwolutą
Niedostępna
Opis: Deszcz zamówień - Harding Ford
SPRZEDAWAJ JAK ZAWODOWIEC!
W najnowszym wydaniu swojej klasycznej już książki, Deszcz zamówień, Ford Harding pokazuje krok po kroku, jak możesz prawdziwym asem w sprzedaży usług twojej firmy nawet jeśli nigdy w życiu nie zajmowałeś się sprzedażą żadnych produktów. Ten przejrzysty, pełen łatwych do zastosowania strategii i wskazówek podręcznik podpowiada ci, jak:
Pisać artykuły do pism branżowych
Odbywać wizyty akwizycyjne i dzwonić w ciemno jak zawodowy sprzedawca
Prowadzić networking, by zbudować trwałą bazę klientów
Opracować skuteczną strategię sprzedaży
Dzięki tej książce opanujesz umiejętności z zakresu marketingu i sprzedaży, potrzebne, by przetrwać i świetnie prosperować transakcja po transakcji.
Profesjonalistę, który znakomicie radzi sobie ze zdobywaniem nowych zleceń i klientów, uważa się za więcej niż tylko sprzedawcę. Jego specjalne zdolności mają wpływ na styl życia firmy, tego małego społeczeństwa, którego jest on częścią. Rainmaker - ten, który sprowadza do firmy deszcz zamówień i pozwala jej kwitnąć - to trafny tytuł dla osoby wnoszącej tak istotny wkład.
Jeśli rozwiniesz odpowiednie umiejętności; jeśli potrafisz zrozumieć, że marketing to gra liczbowa, w której trzeba zaliczyć wiele drobnych porażek, żeby później wygrać; jeśli umiesz narzucić sobie dyscyplinę potrzebną do utrzymania się na rynku; jeśli potrafisz dopingować siebie aż do osiągnięcia sukcesu - to ty także możesz zostać rainmakerem.
O AUTORZE
Ford Harding jest prezesem firmy Harding & Company, która zajmuje się szkoleniem profesjonalistów w zdobywaniu nowych klientów. Jego książki to lektura obowiązkowa niezbędna do uzyskania certyfikatu Society for Marketing Professional Services. Publikował m. in. w Harvard Business Review i Wall Street Journal. Mieszka w Maplewood, w stanie New Jersey.
OPINIE
Koncepcje Forda Hardinga są innowacyjne, a jednocześnie niezwykle pragmatyczne i wykonalne. Przedstawia bardzo przejrzystą formułę przyciągania nowych klientów. Ta książka to ważne źródło informacji dla każdego profesjonalisty, który chce rozwinąć swoje w tym zakresie umiejętności.
David Nadler, wiceprezes Marsh & McLennan Companies
Szczegóły: Deszcz zamówień - Harding Ford
Tytuł: Deszcz zamówień
Podtytuł: Jak przyciągnąć klientów bez względu na branżę
Autor: Harding Ford
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361732563
Tytuł oryginału: Rain Making: Attract New Clients No Matter What Your Field
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sobolewska Agnieszka
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 480
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.87 kg