Klucz do marketingu Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci

,

Książka

Klucz do marketingu
Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci

,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788301154486
  • Ilość stron: 350
  • Format: 14.0x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 14,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 14,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Klucz do marketingu - Sutherland Jonathan, Canwell Diane

Na czym polega marketing relacji
Co to jest marketing ambientowy
Kim był Michael Porter

NIE MUSISZ JUŻ PRZESZUKIWAĆ INTERNETU I WERTOWAĆ WIELU PODRĘCZNIKÓW!

Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną.
Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i żargon używany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy, a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu.
Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.

Publikacja zawiera ponadto:
* odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim;
* odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę;
* rysunki i schematy;
* wszechstronny indeks;
* słowniczek angielsko-polski.

Książka stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.
To książka, którą warto zawsze mieć pod ręką!


Szczegóły: Klucz do marketingu - Sutherland Jonathan, Canwell Diane

Tytuł: Klucz do marketingu
Podtytuł: Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
Autor: Sutherland Jonathan, Canwell Diane
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830115448602
ISBN: 9788301154486
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 350
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Klucz do marketingu - Sutherland Jonathan, Canwell Diane

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×