Klucz do biznesu międzynarodowego Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci

,

Książka

Klucz do biznesu międzynarodowego
Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci

,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788301157180
  • Ilość stron: 334
  • Format: 14.0x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 14,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 14,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Klucz do biznesu międzynarodowego - Sutherland Jonathan, Canwell Diane

Klucz do biznesu międzynarodowego w przystępny i rzetelny sposób wyjaśnia pojęcia, terminy i teorie dotyczące działalności firm w dobie globalizacji, kiedy wymiana gospodarcza nie natrafia na przeszkodę, jaką stanowiły granice państw. Autorzy książki zauważyli potrzebę zebrania pojęć, których znajomość jest konieczna we współpracy międzynarodowej. Publikacja zawiera najczęściej stosowane terminy w obszarze Unii Europejskiej, NAFTA i te konieczne dla współpracy z krajami Afryki, Azji, Ameryki Łacińskiej.


Szczegóły: Klucz do biznesu międzynarodowego - Sutherland Jonathan, Canwell Diane

Tytuł: Klucz do biznesu międzynarodowego
Podtytuł: Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
Autor: Sutherland Jonathan, Canwell Diane
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830115718002
ISBN: 9788301157180
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 334
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg


Recenzje: Klucz do biznesu międzynarodowego - Sutherland Jonathan, Canwell Diane

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×