Klucz do biznesu międzynarodowego Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
Sutherland Jonathan, Canwell Diane
Klucz do biznesu międzynarodowego
Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
Sutherland Jonathan, Canwell Diane
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788301157180
- Ilość stron: 334
- Format: 14.0x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Klucz do biznesu międzynarodowego - Sutherland Jonathan, Canwell Diane
Klucz do biznesu międzynarodowego w przystępny i rzetelny sposób wyjaśnia pojęcia, terminy i teorie dotyczące działalności firm w dobie globalizacji, kiedy wymiana gospodarcza nie natrafia na przeszkodę, jaką stanowiły granice państw. Autorzy książki zauważyli potrzebę zebrania pojęć, których znajomość jest konieczna we współpracy międzynarodowej. Publikacja zawiera najczęściej stosowane terminy w obszarze Unii Europejskiej, NAFTA i te konieczne dla współpracy z krajami Afryki, Azji, Ameryki Łacińskiej.
Szczegóły: Klucz do biznesu międzynarodowego - Sutherland Jonathan, Canwell Diane
Tytuł: Klucz do biznesu międzynarodowego
Podtytuł: Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
Autor: Sutherland Jonathan, Canwell Diane
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830115718002
ISBN: 9788301157180
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 334
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg