Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Książka

Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2025
  • ISBN: 9788301240295
  • Ilość stron: 642
  • Format: 17.6 x 25.0 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 109,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 109,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem - Krystyna Mazurek-Łopacińska

Podręcznik dla praktyków i studentów



Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowaniaklientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych?



Nowe wydanie „Badań marketingowych" to kompleksowy przewodnik po metodologii badań rynkowych, dostosowany do realiów współczesnej gospodarki. Książka przedstawia kluczowe narzędzia analityczne, procesy badawcze oraz nowoczesne technologie wspierające podejmowanie decyzji marketingowych. Znajdziesz tu zarówno podstawy metod ilościowych i jakościowych, jak i praktyczne przykłady wykorzystania badań w segmentacji rynku, analizie konkurencji, ustalaniu cen, wyborzekanałów dystrybucji, analizie produktu, optymalizacji kampanii reklamowych, a także w badaniu satysfakcji i lojalności klientów .



Podręcznik został stworzony z myślą o:


  • studentach uczelni ekonomicznych i kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem,

  • słuchaczach studiów podyplomowych i kursów z zakresu badań marketingowych,

  • menedżerach i specjalistach odpowiedzialnych za strategie marketingowe w firmach,

  • pracownikach agencji badawczych i konsultingowych,

  • przedsiębiorcach, którzy chcą podejmować decyzje oparte na rzetelnych danych.


Dzięki tej książce zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie planowania, realizacji i analizy wyników badań marketingowych, a także nauczysz się prowadzić badania w internecie , wykorzystywać najnowsze technologie, w tym sztuczną inteligencję, w badaniach rynkowych.

Kraj produkcji: PL

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]


Szczegóły: Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem - Krystyna Mazurek-Łopacińska

Tytuł: Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301240295
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 642
Format: 17.6 x 25.0 cm
Oprawa: Miękka
Kraj produkcji: PL


Recenzje: Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem - Krystyna Mazurek-Łopacińska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×