Metody i techniki sondażowych badań opinii
Szreder Mirosław
Metody i techniki sondażowych badań opinii
Szreder Mirosław
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788320818437
- Ilość stron: 256
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Metody i techniki sondażowych badań opinii - Szreder Mirosław
Badania opinii publicznej są ważnym źródłem informacji dla producentów, dystrybutorów, polityków, dlatego w życiu gospodarczym szybko rośnie znaczenie sondaży. Coraz więcej bowiem decyzji finansowych czy inwestycyjnych uwzględnia wskaźniki nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów. W książce zostały przedstawione: organizacja badań sondażowych opinii, stosowane w tych badaniach metody i techniki, najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania. Książkę uzupełniają przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych.
Książka jest przeznaczona dla studentów: zarządzania, marketingu, socjologii, psychologii społecznej, dziennikarstwa, a także osób profesjonalnie zajmujących się badaniami opinii publicznej.
Szczegóły: Metody i techniki sondażowych badań opinii - Szreder Mirosław
Tytuł: Metody i techniki sondażowych badań opinii
Autor: Szreder Mirosław
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818437
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 256
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg