Kryzysy, media i emocje
Barbara Orzeł
Kryzysy, media i emocje
Barbara Orzeł
- Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
- Rok produkcji: 2025
- ISBN: 9788322644614
- Ilość stron: 412
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Kryzysy, media i emocje - Barbara Orzeł
W jaki sposób media przedstawiają kryzysy? Jak fake newsy oraz technologia deepfake wpływają na emocje użytkowników mediów? Jaka jest rola sztucznej inteligencji w działaniach dezinformacyjnych? Jakie zabiegi językowe i wizualne mają wpływ na zmianę nastrojów opinii publicznej? To tylko nieliczne pytania, na które próbuje odpowiedzieć najnowsza książka Barbary Orzeł o "świecie, który wypadł z formy", o tematach kryzysowych, które "zasilane" kontrowersją, fake newsami i algorytmami sztucznej inteligencji, wzbudzają określone emocje. A emocje, jak wiemy, znakomicie się sprzedają...
Szczegóły: Kryzysy, media i emocje - Barbara Orzeł
Tytuł: Kryzysy, media i emocje
Autor: Barbara Orzeł
Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788322644614
Rok produkcji: 2025
Ilość stron: 412
Recenzje: Kryzysy, media i emocje - Barbara Orzeł
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Barbara Orzeł (6)
- Baśka, Wanda i inne (Vesper) - Twarda
- Kwartalnik Wyklęci nr 2(26)/2022 (Miles) -
- Co nowego w nowych mediach? (Uniwersytet Śląski) -
- Kulturowe historie podróżowania (Uniwersytet Śląski) -
- Koktajle. Co z czym mieszać w ciągu roku (Ringier Axel Springer Polska) -
- Kryzysy, media i emocje (Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego) -