Kryzysy, media i emocje
Barbara Orzeł
Kryzysy, media i emocje
Barbara Orzeł
- Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
- EAN: 9788322644614
- Ilość stron: 412
Niedostępna
Opis: Kryzysy, media i emocje - Barbara Orzeł
W jaki sposób media przedstawiają kryzysy? Jak fake newsy oraz technologia deepfake wpływają na emocje użytkowników mediów? Jaka jest rola sztucznej inteligencji w działaniach dezinformacyjnych? Jakie zabiegi językowe i wizualne mają wpływ na zmianę nastrojów opinii publicznej? To tylko nieliczne pytania, na które próbuje odpowiedzieć najnowsza książka Barbary Orzeł o "świecie, który wypadł z formy", o tematach kryzysowych, które "zasilane" kontrowersją, fake newsami i algorytmami sztucznej inteligencji, wzbudzają określone emocje. A emocje, jak wiemy, znakomicie się sprzedają...
Szczegóły: Kryzysy, media i emocje - Barbara Orzeł
Nazwa: Kryzysy, media i emocje
Autor: Barbara Orzeł
Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Kod paskowy: 9788322644614
Ilość stron: 412