Metody wyceny spółki Perspektywa klienta i inwestora

Książka

Metody wyceny spółki
Perspektywa klienta i inwestora

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788388840791
  • Ilość stron: 688
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 99,91 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,91 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Metody wyceny spółki

Książka w sposób kompleksowy zapoznaje Czytelników z bogatą tematyką metod wyceny spółek kapitałowych. Autorzy przedstawiają ten problem z trzech różnych punktów widzenia: klientów, inwestorów oraz rynku kapitałowego. W część I przedmiotem rozważań jest perspektywa klientów: kapitału klienta, jego wartości, wpływ relacji z klientem na wycenę przedsiębiorstwa oraz rentowność klienta ponadto kwestie kapitału intelektualnego i informacyjnego, wyceny wartości niematerialnych i prawnych, metod informacji oraz wyceny marki. Tematem części II jest finansowe podejście do wyceny spółek, tj. perspektywa inwestora i akcjonariusza. Autorzy charakteryzują metody DCV i EVA, zdyskontowanych dywidend, porównawcze oraz opcji rzeczowych. Omawiają wyceny projektów inwestycyjnych i wyceny przez fundusze wysokiego ryzyka, jak również ryzyko bankructwa i znaczenie credit-ratingu. Część III poświęcona jest perspektywie rynku kapitałowego, randze inwestorów indywidualnych na rynku, nowym technologiom w relacjach inwestorskich.


Szczegóły: Metody wyceny spółki

Tytuł: Metody wyceny spółki
Podtytuł: Perspektywa klienta i inwestora
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788388840791
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 688
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.26 kg


Recenzje: Metody wyceny spółki

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×