Kognitywny wizerunek alkoholu

, ,

Kognitywny wizerunek alkoholu

, ,

  • Producent: Libron
  • Rok produkcji: 2025
  • ISBN: 9788367209922
  • Ilość stron: 128
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 75,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 75,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kognitywny wizerunek alkoholu - Michael Fleischer, Annette Siemes, Mariusz Wszołek

Napoje (w tym alkohole) posiadają, obok właściwości fizycznych i chemicznych, również właściwości społeczne i komunikacyjne, spełniają określone funkcje w ramach systemu społecznego i w samych komunikacjach. W systemie społecznym, rozumianym tu jako system (fizycznie mierzalnych) działań, tworzą i współtworzą składniki różnych scenariuszy działań i należą jako istotne elementy do różnych społecznych rytuałów. Niewiele jednak wiemy o ich konkretnych funkcjach, a jeszcze mniej o ich semantyce komunikacyjnej (nie leksykalnej), stąd postanowiliśmy zbadać właśnie te aspekty alkoholi ich znaczenia komunikacyjne i profile semantyczne poszczególnych ich gatunków, rekonstruując tym wizerunki oraz funkcje, jakie spełniają w komunikacjach.

Fragment wstępu


Producent:
Wydawnictwo Libron Filip Lohner
al. Daszyńskiego 21/13
31-537 Kraków (PL)
tel: 508 263 890
email: [email protected]


Szczegóły: Kognitywny wizerunek alkoholu - Michael Fleischer, Annette Siemes, Mariusz Wszołek

Tytuł: Kognitywny wizerunek alkoholu
Autor: Michael Fleischer, Annette Siemes, Mariusz Wszołek
Producent: Libron
ISBN: 9788367209922
Rok produkcji: 2025
Ilość stron: 128


Recenzje: Kognitywny wizerunek alkoholu - Michael Fleischer, Annette Siemes, Mariusz Wszołek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×