Kognitywny wizerunek alkoholu
Michael Fleischer, Annette Siemes, Mariusz Wszołek
Kognitywny wizerunek alkoholu
Michael Fleischer, Annette Siemes, Mariusz Wszołek
- Producent: Libron
- Rok produkcji: 2025
- ISBN: 9788367209922
- Ilość stron: 128
Niedostępna
Opis: Kognitywny wizerunek alkoholu - Michael Fleischer, Annette Siemes, Mariusz Wszołek
Napoje (w tym alkohole) posiadają, obok właściwości fizycznych i chemicznych, również właściwości społeczne i komunikacyjne, spełniają określone funkcje w ramach systemu społecznego i w samych komunikacjach. W systemie społecznym, rozumianym tu jako system (fizycznie mierzalnych) działań, tworzą i współtworzą składniki różnych scenariuszy działań i należą jako istotne elementy do różnych społecznych rytuałów. Niewiele jednak wiemy o ich konkretnych funkcjach, a jeszcze mniej o ich semantyce komunikacyjnej (nie leksykalnej), stąd postanowiliśmy zbadać właśnie te aspekty alkoholi ich znaczenia komunikacyjne i profile semantyczne poszczególnych ich gatunków, rekonstruując tym wizerunki oraz funkcje, jakie spełniają w komunikacjach.
Fragment wstępu
Producent:
Wydawnictwo Libron Filip Lohner
al. Daszyńskiego 21/13
31-537 Kraków (PL)
tel: 508 263 890
email: [email protected]
Szczegóły: Kognitywny wizerunek alkoholu - Michael Fleischer, Annette Siemes, Mariusz Wszołek
Tytuł: Kognitywny wizerunek alkoholu
Autor: Michael Fleischer, Annette Siemes, Mariusz Wszołek
Producent: Libron
ISBN: 9788367209922
Rok produkcji: 2025
Ilość stron: 128