Klinika Dziennikarstwa 6 Media publiczne (telewizja) w Polsce 2023–2025 w dobie kryzysu
Klinika Dziennikarstwa 6 Media publiczne
(telewizja) w Polsce 2023–2025 w dobie kryzysu
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok wydania: 2025
- ISBN: 9788322940136
- Ilość stron: 180
- Format: 11.0x19.6cm
- Oprawa: Kartonowa
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Klinika Dziennikarstwa 6 Media publiczne
Najnowszy tom „Kliniki Dziennikarstwa” jest poświęcony zagrożeniom czyhającym na media publiczne, zwłaszcza telewizję, w dobie kryzysu, w jakim w ostatnich latach pogrąża się demokracja liberalna. Konkurencja mediów komercyjnych, upolitycznienie środków masowej komunikacji i brak wsparcia ze strony państwa powodują, że spełnianie podstawowego obowiązku mediów publicznych, jakim jest współtworzenie społeczeństwa obywatelskiego i wspieranie demokratycznego państwa prawnego staje się coraz trudniejsze, a czasem wręcz niemożliwe. Nadzieja, że e-demokracja i tak zwana niewidzialna ręka wolnego rynku uzdrowią, a nawet zastąpią procesy demokratyczne, nie znajduje potwierdzenia. Autorzy „Kliniki Dziennikarstwa” nie tylko jednak wskazują na problemy i diagnozują ich przyczyny, ale – jak w prawdziwej klinice – próbują znaleźć sposoby ich rozwiązania.
Szczegóły: Klinika Dziennikarstwa 6 Media publiczne
Tytuł: Klinika Dziennikarstwa 6 Media publiczne
Podtytuł: (telewizja) w Polsce 2023–2025 w dobie kryzysu
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322940136
Liczba tomów: 6
Numer tomu: 6
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 180
Format: 11.0x19.6cm
Oprawa: Kartonowa
Redakcja: Wolny-Zmorzyński Kazimierz, Doktorowicz Krystyna, Konarska Katarzyna, Płaneta Paweł