Wystąpienia publiczne Trening dla menedżerów, polityków i ekspertów PR
Bert Decker
Wystąpienia publiczne
Trening dla menedżerów, polityków i ekspertów PR
Bert Decker
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 978-83-617-3221-1
- Ilość stron: 312
- Format: 15.8x23.3 cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Wystąpienia publiczne - Bert Decker
Czy jesteś wiarygodny?
Czy odczuwasz dyskomfort ? a nawet strach ? kiedy masz wystąpić przed grupą ludzi? Czy masz problemy ze sprawnym przekazywaniem komunikatów? Czy ludzie słuchają, kiedy do nich mówisz, czy raczej nie są w stanie skupić się na twoich słowach?
Efektywna komunikacja odgrywa bardzo ważną rolę w biznesie i w życiu codziennym. Najlepsi komunikatorzy docierają nie tylko do naszych umysłów, ale także do naszych serc. Zdobywają nasze zaufanie. Realizując program Berta Deckera, opisany w niniejszej książce, możesz się nauczyć wywierać wrażenie na słuchaczach i wpływać na nich.
W przejrzanym i zaktualizowanym wydaniu książki, Bert Decker przekłada swoje ogromne doświadczenie na nowatorskie podejście do wystąpień publicznych, podając przykłady ćwiczeń, które każdy może wykonywać we własnym zakresie. Autor uzupełnił także znane z pierwszego wydania metody behawioralne, opisując potężne narzędzie do porządkowania treści wystąpień. Z tego podręcznika możesz się nauczyć szybkiego tworzenia konkretnych, zorientowanych na słuchacza komunikatów. Poświęć kilka wieczorów na lekturę tej książki, a dowiesz się, jak zdobywać zaufanie ludzi, będące podstawą skutecznej komunikacji w każdych okolicznościach.
Dowiesz się:
? jak pokonać tremę;
? jak sprawić, by twój głos brzmiał dynamicznie;
? dlaczego kontakt wzrokowy pomaga w zdobywaniu zaufania;
? kiedy i jak podkreślić treść przekazu za pomocą humoru;
? jak skutecznie wyeliminować wtrącenia typu ?hmm? i ?eee?;
? jak szybko uporządkować myśli i przekształcić je w spójny komunikat;
? jak przejść od przekazywania informacji do wywierania wpływu;
? jak wywierać wpływ, pozostając sobą ? niezależnie od tego, czy przemawiasz do jednej, czy do stu osób;
? jak w ośmiu krokach przekształcić swoje nawyki komunikacyjne.
O AUTORZE
BERT DECKER jest założycielem i prezesem firmy Decker Communications, Inc. W ciągu ponad 25 lat przeszkolił wraz ze swoimi współpracownikami setki tysięcy dyrektorów, menedżerów i sprzedawców, przekształcając ich w skutecznych mówców. Klientami jego firmy są takie korporacje jak AT&T, Charles Schwab & Co., HP, Pfizer, State Farm Insurance, Wells Fargo i wiele innych. Obecnie Decker poświęca dużo czasu na wygłaszanie wykładów dla członków stowarzyszeń i korporacji w całym kraju. Ukończył psychologię na Uniwersytecie Yale, był dyrektorem National Speakers Association oraz jest przewodniczącym komisji doradczej Armii Zbawienia w San Francisco. Mieszka z żoną w San Francisco.
OPINIE
To porywająca lektura, przyjemna i pożyteczna dla każdego, kto z racji powinności zawodowych lub społecznych zabiera głos publicznie. Życiowe ujęcie tematu, znamienne przykłady wystąpień publicznych, liczne cytaty z klasyki stają się prawdziwą inspiracją dla czytelnika. Polecam tę książkę szczególnie tym, którzy spoczęli na lurach.
- Marzena Raźniewska-Półkoszek, dyrektor generalny i trener BOMIS-u
Cierpliwość i profesjonalizm Berta Deckera pozwoliły mi tworzyć komunikaty płynące z serca i zawierające konkretną wizję rozwoju organizacji. Pomógł mi pozbyć się nawyku czytania wystąpień z kartki, dzięki czemu zacząłem odczuwać przyjemność z występowania przed publicznością.
? Phil Harriman, prezes organizacji Million Dollar Round Table
Profesjonalni menedżerowie muszą umieć skutecznie komunikować się z ludźmi. Zasady i spostrzeżenia zawarte w książce Deckera są wyjątkowe. Stosuję je każdego dnia.
? Bob Geren, menedżer drużyny Oakland Athletics
Myślę, że metoda Deckera zastosowana w Siemensie pozwoliła nam szybko przekształcać myśli w komunikaty przeznaczone dla konkretnego odbiorcy. Dziś mamy spójny schemat komunikacji. Wszystko zaczyna się od odpowiedniego punktu widzenia. Dzięki schematowi każdy wie, co musi być zrobione i dlaczego. Kiedy wprowadziliśmy to niezwykłe narzędzie do naszego normalnego procesu komunikacji, ludzie zareagowali bardzo pozytywnie. Stanowi ono odpowiedź na typowe pytania: Co? Dlaczego? Co mi to da?
? Susan S
Szczegóły: Wystąpienia publiczne - Bert Decker
Tytuł: Wystąpienia publiczne
Podtytuł: Trening dla menedżerów, polityków i ekspertów PR
Autor: Bert Decker
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod paskowy: 9788361732211
ISBN: 978-83-617-3221-1
Liczba tomów: 1
Numer tomu: 1
Tytuł oryginału: You've Got to Be Believed to Be Heard
Język oryginału: angielski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 312
Format: 15.8x23.3 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami