Kontrowersje wokół marketingu w Polsce Niepewność i zaufanie a zachowanie nabywców
Kontrowersje wokół marketingu w Polsce
Niepewność i zaufanie a zachowanie nabywców
- Wydawnictwo: WAiP
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788361408369
- Ilość stron: 656
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce
Rozpoczęty w 2008 roku kryzys finansowy wywołał wiele niekorzystnych zjawisk w gospodarce światowej. Zjawiska te w dużym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku - producentów, pośredników handlowych, nabywców. Wszystkie te podmioty, modyfikując swoje działania, stają się interesującym przedmiotem obserwacji i badań. Niniejsza publikacja ma na celu identyfikację wyłaniających się w tym obszarze nowych procesów i zjawisk oraz sposobów radzenia sobie z nimi.
Szczegóły: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce
Tytuł: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce
Podtytuł: Niepewność i zaufanie a zachowanie nabywców
Wydawnictwo: WAiP
ISBN: 9788361408369
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 656
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.05 kg