Kontrowersje wokół marketingu w Polsce Niepewność i zaufanie a zachowanie nabywców

Książka

Kontrowersje wokół marketingu w Polsce
Niepewność i zaufanie a zachowanie nabywców

  • Wydawnictwo: WAiP
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788361408369
  • Ilość stron: 656
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 81,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 81,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce

Rozpoczęty w 2008 roku kryzys finansowy wywołał wiele niekorzystnych zjawisk w gospodarce światowej. Zjawiska te w dużym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku - producentów, pośredników handlowych, nabywców. Wszystkie te podmioty, modyfikując swoje działania, stają się interesującym przedmiotem obserwacji i badań. Niniejsza publikacja ma na celu identyfikację wyłaniających się w tym obszarze nowych procesów i zjawisk oraz sposobów radzenia sobie z nimi.


Szczegóły: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce

Tytuł: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce
Podtytuł: Niepewność i zaufanie a zachowanie nabywców
Wydawnictwo: WAiP
ISBN: 9788361408369
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 656
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.05 kg


Recenzje: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×