Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej

Książka

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej

  • Wydawnictwo: Novae Res
  • Rok wydania: 2025
  • ISBN: 9788383738291
  • Ilość stron: 80
  • Format: 19.5 x 12.1 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
poniedziałek (2025-07-07)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 30,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 30,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej - Katarzyna Konefał

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość!



Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?

Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!



W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.



Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.

Kraj produkcji: PL

Producent:
Grupa Zaczytani Sp. z o. o.
ul. Świętojańska 9 / 4
81-368 Gdynia (PL)
tel: 660850200
email: [email protected]


Szczegóły: Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej - Katarzyna Konefał

Tytuł: Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej
Autor: Katarzyna Konefał
Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 9788383738291
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 80
Format: 19.5 x 12.1 cm
Oprawa: Miękka
Kraj produkcji: PL


Recenzje: Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej - Katarzyna Konefał

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×