Strategie marketingowe w turystyce

Książka

Strategie marketingowe w turystyce

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788376411439
  • Ilość stron: 152
  • Format: 15.6x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 38,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 38,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategie marketingowe w turystyce - Maria Johann

Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku. W książce wyeksponowane zostały następujące zagadnienia związane z tworzeniem i realizacją strategii marketingowej: rola sektora usług turystycznych w gospodarce oraz specyfika strategii marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym, proces formułowania strategii marketingowej i jej wpływ na kształtowanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych, znaczenie poszczególnych komponentów marketingu mix w tworzeniu kompozycji marketingowej z przedstawieniem ich roli w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku, zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie turystycznym z uwzględnieniem procesu planowania, organizowania, kierowania oraz kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym, omówienie przykładów strategii marketingowych, które przyczyniły się do zdobycia przewagi konkurencyjnej wybranych przedsiębiorstw turystycznych. Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.


Szczegóły: Strategie marketingowe w turystyce - Maria Johann

Tytuł: Strategie marketingowe w turystyce
Autor: Maria Johann
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376411439
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 152
Format: 15.6x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg


Recenzje: Strategie marketingowe w turystyce - Maria Johann

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×