Strategie marketingowe w turystyce
Maria Johann
Strategie marketingowe w turystyce
Maria Johann
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788376411439
- Ilość stron: 152
- Format: 15.6x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Strategie marketingowe w turystyce - Maria Johann
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku. W książce wyeksponowane zostały następujące zagadnienia związane z tworzeniem i realizacją strategii marketingowej: rola sektora usług turystycznych w gospodarce oraz specyfika strategii marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym, proces formułowania strategii marketingowej i jej wpływ na kształtowanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych, znaczenie poszczególnych komponentów marketingu mix w tworzeniu kompozycji marketingowej z przedstawieniem ich roli w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku, zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie turystycznym z uwzględnieniem procesu planowania, organizowania, kierowania oraz kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym, omówienie przykładów strategii marketingowych, które przyczyniły się do zdobycia przewagi konkurencyjnej wybranych przedsiębiorstw turystycznych. Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.
Szczegóły: Strategie marketingowe w turystyce - Maria Johann
Tytuł: Strategie marketingowe w turystyce
Autor: Maria Johann
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376411439
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 152
Format: 15.6x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg