Foresight w zarządzaniu strategicznym

Książka

Foresight w zarządzaniu strategicznym

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788325508166
  • Ilość stron: 152
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 29,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Foresight w zarządzaniu strategicznym - Borodako Krzysztof

Foresight wciąż niedoceniany... wciąż mało znany



Przedsięwzięcia foresightowe, począwszy od lat siedemdziesiątych XX wieku, są z powodzeniem realizowane na całym świecie, w tym również w Polsce. Mimo to problematyka foresightu wciąż jest jeszcze w naszym kraju mało znana i co za tym idzie niedoceniana.

Książka ta jest pierwszą polską publikacją poświęconą temu tematowi. Zawiera syntetyczny opis procesu foresightu począwszy od definicji, genezy i istoty, poprzez klasyfikację i stosowane metody, aż do organizacji i realizacji.



Autor szczególny nacisk kładzie na wykorzystanie foresightu w zarządzaniu strategicznym w regionach. Przedstawia charakterystykę projektów realizowanych w krajach Unii Europejskiej. Podkreśla również znaczenie foresightu korporacyjnego.



Książka kierowana jest zarówno do studentów, doktorantów i pracowników naukowych uczelni wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania, zgłębiających wiedzę o metodach badania przyszłości, zarządzaniu strategicznym, rozwoju regionalnym czy zarządzania technologiami, jak i do praktyków pracowników instytucji zajmujących się kreowaniem rozwoju społeczno-gospodarczego regionów, organizatorów i uczestników obecnie realizowanych i przyszłych projektów foresightowych.



Uważam podjęcie trudu napisania książki poświęconej problematyce foresightu za niezwykle cenną inicjatywę. Szczególnie, że na polskim rynku wydawniczym brak jest pozycji książkowych poświęconych zagadnieniom foresightu.

Prof. zw. dr hab. Joanicjusz Nazarko,

Politechnika Białostocka, Wydział Zarządzania


Szczegóły: Foresight w zarządzaniu strategicznym - Borodako Krzysztof

Tytuł: Foresight w zarządzaniu strategicznym
Autor: Borodako Krzysztof
Wydawnictwo: C. H. Beck
ISBN: 9788325508166
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 152
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg


Recenzje: Foresight w zarządzaniu strategicznym - Borodako Krzysztof

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×