Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy
Fisk Peter
Geniusz biznesu
Kreatywne podejście do rozwoju firmy
Fisk Peter
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788376015699
- Ilość stron: 304
- Format: 17.0x24.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Geniusz biznesu - Fisk Peter
Peter Fisk, doświadczony strateg, w inspirującej książce Geniusz biznesu wskazuje główne czynniki wpływające na miejsce firm na rynku: przywództwo, otwartość na zmiany oraz innowacyjność. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania:
Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia
Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne
Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest
Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania
Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób
Co charakteryzuje geniusza biznesu
Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.
Szczegóły: Geniusz biznesu - Fisk Peter
Tytuł: Geniusz biznesu
Podtytuł: Kreatywne podejście do rozwoju firmy
Autor: Fisk Peter
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Dla liderów biznesu
ISBN: 9788376015699
Tłumacz: Polachowska Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 304
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.6 kg