Zasada marchewki Doceniaj i motywuj
Gostick Adrian, Wlton Chester
Zasada marchewki
Doceniaj i motywuj
Gostick Adrian, Wlton Chester
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788361732334
- Ilość stron: 264
- Format: 14.0x21.5cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Zasada marchewki - Gostick Adrian, Wlton Chester
Jak najwybitniejsi menedżerowie wykorzystują docenianie, by kreować większe zaangażowanie, zatrzymywać utalentowanych ludzi i zwiększać efektywność.
Przedstawiając wyniki jednego z najszerzej zakrojonych badań, jakie kiedykolwiek zostały podjęte, książka Zasada marchewki udowadnia, że najważniejszą cechą osiągającego sukcesy menedżera jest umiejętność częstego i efektywnego doceniania pracowników. Wykorzystując wyniki niezależnie przeprowadzonych przez HealthStream Research badań, które w okresie 10 lat objęły 200 tys. ludzi i dokonując ich analizy, autorzy bestsellerów i eksperci przywództwa Adrian Gostick i Chester Elton udowadniają, że w sytuacji, gdy menedżerowie w konstruktywny sposób chwalą i nagradzają pracowników i wpływają w ten sposób na ich wyższą efektywność, organizacje osiągają znacznie lepsze rezultaty. Liderzy ci nie zarządzają przy pomocy kija, lecz marchewki i dzięki temu osiągają:
Wyższą wydajność
Większe zaangażowanie
Niższą fluktuację
Przy pomocy studiów przypadku dotyczących takich organizacji jak Disney, DHL, KPMG i Pepsi Bottling Company autorzy pokazują, że właściwą metodą stosowania doceniania jest połączenie go z czterema kluczowymi cechami efektywnego lidera. Gostick i Elton przeprowadzają czytelnika przez wszystkie etapy wykorzystania tych prostych w użyciu, lecz jednocześnie niezwykle skutecznych metod stosowanych przez wybitnych menedżerów, których można się łatwo nauczyć i które dają natychmiastowe rezultaty.
Na docenienie pracownika nie potrzeba wiele czasu i pieniędzy. Wykorzystanie przedstawionych zasad sprawi, że osiągniesz sukces jako lider, a twój zespół wejdzie na nowy, wyższy poziom efektywności.
Adrian Gostick jest autorem książek uznanych za bestsellery przez New York Timesa i wiceprezesem The Carrot Culture Group, oddziału O.C. Tanner Company, który zajmuje się doradztwem i szkoleniami. Takie jego książki jak The 24-Carrot Manager i The Levity Effect sprzedawane są w ponad 50 krajach świata.
Chester Elton jest współautorem bestsellerów z serii Marchewki, wykładowcą motywowania i autorytetem w dziedzinie światowych trendów dotyczących kultury organizacyjnej. W O.C. Tanner Company jest konsultantem najwyższego szczebla; pracuje z wieloma firmami z listy Fortune 100
Książka łatwa w odbiorze... Zawiera dane potwierdzające silną korelację między docenianiem, a poziomem zwrotu z zainwestowanego kapitału.
- "The Wall Street Journal
Fascynująca lektura. Firmy, które doceniają najlepszych są bardziej zyskowne niż te, które tego nie robią Pełna kreatywnych pomysłów dotyczących nagradzania pracowników.
- Fortune
Gostick i Elton są niekwestionowanymi liderami w dziedzinie motywowania i doceniania pracowników.
- John Mullen, dyrektor biura zarządu DHL Express
Zarządzanie przez marchewkę jest lekturą obowiązkową dla tych wszystkich, którzy chcą zwiększyć efektywność organizacji dzięki zaangażowanym pracownikom.
- Ron Nelson, prezes Avis Budget Group, Inc.
Prawdziwy lider wie, dlaczego i kiedy doceniać pracowników. Wykorzystujemy efektywnie tę zasadę zarówno wewnątrz firmy jak i w naszej działalności międzynarodowej.
- Stephen R. Covey, autor bestsellera 7 nawyków skutecznego działania
Zarządzanie przez marchewkę powinno być lekturą obowiązkową dla każdego prezesa i osób, które chcą nim zostać, dla każdego obecnego i przyszłego menedżera, dla każdego studenta szkół biznesu na całym świecie i każdego trenera koszykówki. Jest to podstawowa pozycja dotycząca doceniania, ucząca nie tylko dlaczego doceniać, ale i szczegółowo pokazująca jak to robić efektywnie.
- Scott ONeil, prezes Madison Square Garden
Szczegóły: Zasada marchewki - Gostick Adrian, Wlton Chester
Tytuł: Zasada marchewki
Podtytuł: Doceniaj i motywuj
Autor: Gostick Adrian, Wlton Chester
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361732334
Liczba tomów: 1
Tytuł oryginału: The Carrot Principle
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Pawłowski Konrad
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 264
Format: 14.0x21.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.34 kg