Copywriting w dobie reelsów i tiktoków

Książka

Copywriting w dobie reelsów i tiktoków

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2025
  • ISBN: 978-83-289-1901-3
  • Ilość stron: 336
  • Format: 14.0 x 20.8 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2025-07-28)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Copywriting w dobie reelsów i tiktoków - Dorota Bajczyk

Czy tiktokerzy potrzebują copywritingu?



Copywriting jest kluczem do efektywnej komunikacji marketingowej. Bez dobrze przygotowanego tekstu, scenariusza czy hasła reklamowego nie ma mowy o skutecznej promocji. To prawda obowiązująca od zarania branży reklamowej. Tak było, tak jest i tak pozostanie. I to mimo że rynek ery cyfrowej nieustannie się zmienia, użytkownikom sieci podsuwając zupełnie nowe pomysły na wirtualne zaistnienie w kolejnych mediach społecznościowych, a firmom proponując narzędzia takie jak „postrach copywriterów”, czyli ChatGPT.



Jak się utrzymać z pisania tekstów reklamowych w czasach, gdy najskuteczniej działa promocyjna rolka na Instagramie i jej odpowiednik ― filmik na TikToku? Jak nie dać się zrzucić z zawodowej planszy sztucznej inteligencji, która dostarcza treści na dowolny temat szybciej i taniej ― bo za darmo? Czy zawód copywritera ma dziś jeszcze sens i czy będzie go miał w przyszłości?
Autorka tego poradnika odpowiada zdecydowanie: tak, praca copywritera ma sens, jest i będzie potrzebna. Trzeba tylko zmienić podejście. Zidentyfikować bieżące potrzeby rynkowe. Zaadaptować się do nowych oczekiwań i trendów. Poszukać klientów wśród podcasterów i twórców wideo. Wreszcie ― zaprzyjaźnić się ze sztuczną inteligencją, przestać z nią rywalizować, a zacząć współpracować.



Książka zawiera wypowiedzi ekspertów i case studies.



Dorota Bajczyk
― copywriterka z czternastoletnim stażem. Zawodową podróż rozpoczęła w 2010 roku, przez lata rozwijała się i doskonaliła w branży, dopasowując swój styl i strategie do zmieniających się wymagań i oczekiwań rynku. Czternaście lat to w digital marketingu bardzo długo ― przede wszystkim oznacza dużo zmian. Autorka książki reaguje na nie na bieżąco, pracując elastycznie i adaptacyjnie. Potrafi szybko dostrzec nowe trendy i zjawiska i dostosować się do nich, zanim inni się zorientują. Dziś swoimi spostrzeżeniami i bogatym doświadczeniem dzieli się z Tobą.




Kraj produkcji: PL

Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (PL)
tel: (32) 230-98-63
email: [email protected]


Szczegóły: Copywriting w dobie reelsów i tiktoków - Dorota Bajczyk

Tytuł: Copywriting w dobie reelsów i tiktoków
Autor: Dorota Bajczyk
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328919013
ISBN: 978-83-289-1901-3
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 336
Format: 14.0 x 20.8 cm
Oprawa: Miękka
Kraj produkcji: PL


Recenzje: Copywriting w dobie reelsów i tiktoków - Dorota Bajczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Dorota Bajczyk (1)