Copywriting w dobie reelsów i tiktoków

Książka

Copywriting w dobie reelsów i tiktoków

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2025
  • ISBN: 978-83-289-1901-3
  • Ilość stron: 336
  • Format: 14.0 x 20.8 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 69,01 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,01 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Copywriting w dobie reelsów i tiktoków - Dorota Bajczyk

Czy tiktokerzy potrzebują copywritingu?



Copywriting jest kluczem do efektywnej komunikacji marketingowej. Bez dobrze przygotowanego tekstu, scenariusza czy hasła reklamowego nie ma mowy o skutecznej promocji. To prawda obowiązująca od zarania branży reklamowej. Tak było, tak jest i tak pozostanie. I to mimo że rynek ery cyfrowej nieustannie się zmienia, użytkownikom sieci podsuwając zupełnie nowe pomysły na wirtualne zaistnienie w kolejnych mediach społecznościowych, a firmom proponując narzędzia takie jak „postrach copywriterów”, czyli ChatGPT.



Jak się utrzymać z pisania tekstów reklamowych w czasach, gdy najskuteczniej działa promocyjna rolka na Instagramie i jej odpowiednik ― filmik na TikToku? Jak nie dać się zrzucić z zawodowej planszy sztucznej inteligencji, która dostarcza treści na dowolny temat szybciej i taniej ― bo za darmo? Czy zawód copywritera ma dziś jeszcze sens i czy będzie go miał w przyszłości?
Autorka tego poradnika odpowiada zdecydowanie: tak, praca copywritera ma sens, jest i będzie potrzebna. Trzeba tylko zmienić podejście. Zidentyfikować bieżące potrzeby rynkowe. Zaadaptować się do nowych oczekiwań i trendów. Poszukać klientów wśród podcasterów i twórców wideo. Wreszcie ― zaprzyjaźnić się ze sztuczną inteligencją, przestać z nią rywalizować, a zacząć współpracować.



Książka zawiera wypowiedzi ekspertów i case studies.



Dorota Bajczyk
― copywriterka z czternastoletnim stażem. Zawodową podróż rozpoczęła w 2010 roku, przez lata rozwijała się i doskonaliła w branży, dopasowując swój styl i strategie do zmieniających się wymagań i oczekiwań rynku. Czternaście lat to w digital marketingu bardzo długo ― przede wszystkim oznacza dużo zmian. Autorka książki reaguje na nie na bieżąco, pracując elastycznie i adaptacyjnie. Potrafi szybko dostrzec nowe trendy i zjawiska i dostosować się do nich, zanim inni się zorientują. Dziś swoimi spostrzeżeniami i bogatym doświadczeniem dzieli się z Tobą.




Kraj produkcji: PL

Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (PL)
tel: (32) 230-98-63
email: [email protected]


Szczegóły: Copywriting w dobie reelsów i tiktoków - Dorota Bajczyk

Tytuł: Copywriting w dobie reelsów i tiktoków
Autor: Dorota Bajczyk
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328919013
ISBN: 978-83-289-1901-3
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 336
Format: 14.0 x 20.8 cm
Oprawa: Miękka
Kraj produkcji: PL


Recenzje: Copywriting w dobie reelsów i tiktoków - Dorota Bajczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Dorota Bajczyk (1)