Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa Studium teoretyczno-empiryczne

Książka

Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
Studium teoretyczno-empiryczne

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 978-83-227-3041-6
  • Ilość stron: 278
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 40,95 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 40,95 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa - Świerk Joanna

Funkcjonowanie przedsiebiorstw jest uwarunkowane posiadaniem strategii. Sukces gospodarczy firm nie zależy wyłącznie od posiadania strategii, ale także od jej prawidłowego sformułowania, skutecznego implementowania i monitorowania jej przebiegu. Problemem przedsiębiorstw jest przełożenie planu strategicznego zarządu na konkretne działania wykonywane przez szeregowych pracowników. Niniejsza publikacja ukazuje mapę strategii i strategiczną kartę wyników jako narzędzia umożliwiające ustalenie i przełożenie strategii na działania strategiczne i operacyjne, łączące cele planowania strategicznego z celami operacyjnymi w budżetach. Oprócz prezentacji aspektów teoretycznych praca ukazuje także wyniki badań empirycznych wraz z przykładami map strategii i strategicznych kart wyników dla wybranych organizacji. Książka jest przeznaczona dla studentów i uczestników studiów podyplomowych kierunków: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, a także menedżerów formułujących i wdrażających strategię przedsiębiorstwa.


Szczegóły: Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa - Świerk Joanna

Tytuł: Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
Podtytuł: Studium teoretyczno-empiryczne
Autor: Świerk Joanna
Wydawnictwo: UMCS
Kod paskowy: 9788322730416
ISBN: 978-83-227-3041-6
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 278
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg


Recenzje: Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa - Świerk Joanna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×