Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu
Marcin Dąbrowski
Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu
Marcin Dąbrowski
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2025
- ISBN: 978-83-289-1824-5
Przedsprzedaż - wysyłka po 2025-08-19*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu - Marcin Dąbrowski
Klient jest najważniejszy! Wszyscy znamy to powiedzenie. Wyświechtany slogan, z którym każdy wielokrotnie się spotykał. Czy prawdziwy? Jak najbardziej. W teorii oczywiście tak, wszak to klient jest dawcą zleceń, dzięki niemu mamy pracę. W praktyce często narzekamy i myślimy: `Wszystko byłoby OK, gdyby nie pomysły/oczekiwania/marudzenie klienta`. Bezsensowna postawa, jednak jakże powszechnie praktykowana. Tym bardziej niebezpieczna, klient bowiem prędzej czy później się zorientuje, że uznajemy go za problem. Wyczuje niechęć lub wręcz wrogą postawę i przy najbliższej okazji zrezygnuje ze współpracy. A my stracimy źródło dochodu.Jak temu zapobiec? Jak wrócić na właściwe tory i myśleć prokliencko? Jak przekonać zespół, że to my jesteśmy dla klienta, a nie odwrotnie? Przede wszystkim trzeba sobie na nowo uświadomić, że nie działamy w oderwaniu od rzeczywistości. Po drugiej stronie, po stronie zleceniodawcy, także są ludzie ... to z nimi i dla nich pracujemy. Jeśli wyjdziemy od tego przekonania, będziemy w stanie pomóc sobie i swojemu zespołowi podejść do problemów z właściwym nastawieniem. Wiedza merytoryczna, doświadczenie, certyfikaty i sprzęt, na którym pracujemy, są bowiem ważne. Jednak wciąż ... klient jest najważniejszy. Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób na nowo przekonać do tego siebie, pracujących dla Ciebie ludzi i... oczywiście Twoich klientów.Opinie o książce:Kiedyś wierzyłem, że największe wyzwania czekają na krańcach świata ... na biegunach, pustyniach, szlakach, które przemierzałem samotnie, zmagając się z siłami natury. Dziś wiem, że równie wielkim wyzwaniem jest codzienna wyprawa po zaufanie klienta. I właśnie o tej wyprawie ... pełnej niespodzianek, trudnych wyborów, a czasem też błędów ... opowiada książka Klient, klient, klient!To nie jest książka o sprzedaży. To książka o postawie.Jako założyciel Invena S.A., Kaminski Foundation, Kaminski Academy, a także wydawnictwa MAKAMI wielokrotnie miałem okazję się przekonać, że prawdziwy rozwój firmy rozpoczyna się tam, gdzie kończy się „projekt”, a zaczyna relacja. Klient to nie cel do zdobycia, lecz partner w drodze. Autor tej książki doskonale to rozumie. Pokazuje, że sukces to nie kwestia strategii, ale codziennych wyborów i odwagi, by stawać w prawdzie ... także wtedy, gdy coś poszło nie tak.Ta książka przypomina mi wyprawy polarne ... nie dlatego, że jest ekstremalna, ale dlatego, że uczy pokory, wytrwałości i odpowiedzialności. Tak jak na biegunie, tak i w biznesie: liczy się przygotowanie, odporność i umiejętność reagowania na zmienne warunki. Ale przede wszystkim ... liczy się człowiek.Klient, klient, klient! to przewodnik po ludzkiej stronie biznesu. Zamiast pustych frazesów ... konkretne historie. Zamiast wykresów ... refleksje. Zamiast teorii ... praktyka oparta na wartościach. To lektura dla tych, którzy chcą budować nie tylko firmy, ale też siebie: jako liderów, partnerów, ludzi.Z całego serca polecam.Marek Kamiński, zdobywca biegunów, założyciel Invena S.A., Kaminski Foundation, Kaminski Academy i wydawnictwa MAKAMI, twórca Metody Biegun „Działać tak, jakbyśmy z każdym człowiekiem planowali współpracę na całe życie” ... to nauka płynąca z kolejnej książki Marcina Dąbrowskiego. Nie namawia on do wyrachowania, lecz do pielęgnowania w sobie zrównoważonej postawy fair play, zarówno wobec klienta, jak i siebie samego. Proaktywna uczciwość to wybór strategiczny, nie emocjonalny, ale zarazem to wybór osadzony w wartościach, w postawie
Producent:
HELION S.A.
ul. KOŚCIUSZKI 1C
44-100 Gliwice (PL)
tel:
email: [email protected]
Szczegóły: Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu - Marcin Dąbrowski
Tytuł: Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu
Autor: Marcin Dąbrowski
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328918245
ISBN: 978-83-289-1824-5
Rok wydania: 2025
Recenzje: Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu - Marcin Dąbrowski
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Marcin Dąbrowski (7)
- Połów. Poetyckie debiuty 2010 (Biuro Literackie) - Miękka
- Bęc Zmiana. lampowy almanach z flagą biało-czerwoną i trzema paskami na okładce (Lampa i Iskra Boża) -
- 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych (Onepress) - Miękka
- W metaforze (PIW) - Twarda z obwolutą
- Ucieczka (Videograf) -
- Śpiewacy eksportowi. Sukces polskich artystek i artystów operowych (Agora) - Miękka ze skrzydełkami
- Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu (Onepress) -