Medialna wojna polsko-polska

Książka

Medialna wojna polsko-polska

  • Wydawnictwo: ZONA ZERO
  • Rok wydania: 2025
  • ISBN: 978-83-68123-40-1
  • Ilość stron: 280
  • Format: 145 x 205 x 24 mm
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Medialna wojna polsko-polska - Łukasz Żygadło

Niezwykła książka podsumowująca polską rzeczywistość medialną autorstwa znanego komentatora z kanału YT Analiza Polityczna, którego codzienne wejścia śledzi 180 tys. subskrybentów. 
Rozpoczyna się od schyłku PRL-u i opowieści o propagandowym sukcesie Jaruzelskiego w stanie wojennym. Zagląda za kulisy transformacji mediów po roku 1989, opisując monopol medialny strony liberalno-lewicowej  i wejście kapitału zagranicznego. Tłumaczy zasadę i przyczyny tworzenia kasty medialnych celebrytów i informacyjnego parasola ochronnego nad wybraną klasą polityczną – na przykładzie prezydenckiej pary Kwaśniewskich, którzy do tej pory królują w rankingach zaufania społecznego.

Autor sięga również do doświadczeń  mediów światowych:

•    Pucz za weneckim lustrem czyli jak big techy rzadzą nami bez żadnej kontroli społecznej
•    Programowanie neurolingwistyczne. Język jako narzędzie wpływu
•    Teoria deindywidualizacji i inżynieria społeczna
•    Algorytmy, bańki Informacyjne i fale hejtu w sieci społecznościowej 
•    Boty i trolle: armie cyfrowej wojny. Deepfake trzęsie światem
•    Co mogą celebryci, czyli efekt Taylor Swift 
•    Ciemna strona ekranu. Zagrożenia płynące ze współczesnych mediów

Łukasz Żygadło przypomina, jak wyglądała od kulis „nocna zmiana” i obalenie rządu Olszewskiego. Naświetla, jaką cezurą w mediach okazała się katastrofa smoleńska i towarzyszący jej przemysł pogardy. Przygląda się medialnemu tworzeniu partii politycznych w kolejnych akcjach „Zróbmy sobie koalicjanta”- opisuje rolę Palikota, Petru i Hołowni. Przypomina medialne ustawki jak wymyśloną aferę z nazistami świętującymi w lesie urodziny Hitlera.  W książce znalazły się liczne fragmenty wywiadów udzielonych autorowi, wypowiedzi naukowców, polityków i ludzi mediów.

•    Game changer polskiego ekosystemu medialnego – media społecznościowe
•    Młode wilki i tiktokowi politycy wymiatają stare złogi medialne
•    Próby wymuszania bojkotu reklamowego nowych mediów
•    Fenomen Kanału Zero
•    Zagraniczne środki w polskich mediach. US AID i kampanie wyborcze

Producent:
Zona Zero sp z o.o.
Łopuszańska 32
02-220 Warszawa (PL)
tel: 22 836-54-44
email: [email protected]


Szczegóły: Medialna wojna polsko-polska - Łukasz Żygadło

Tytuł: Medialna wojna polsko-polska
Autor: Łukasz Żygadło
Wydawnictwo: ZONA ZERO
Kod paskowy: 9788368123401
ISBN: 978-83-68123-40-1
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 280
Format: 145 x 205 x 24 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Medialna wojna polsko-polska - Łukasz Żygadło

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Łukasz Żygadło (1)